زنجان؛

حضورمردم نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی

حضور مردم در پای صندوق های رأی نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حضورمردم نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نمازجمعه با بیان اینکه انتخابات و حضور مردم در صحنه باعث امنیت و آرامش و اقتدار ملی است افزود: نتیجه انتخابات هرچه که باشد ملت بزرگ ایران پیروز این انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب دردیدار مردم زنجان ، قزوین و سمنان گفت: شنبه پس از انتخابات باید روز مهربانی و روز بردباری باشد.

خطیب جمعه زنجان با فراخواندن طرفداران کاندیداها به آرامش و متانت گفت: با برخورد خردمندانه رقابت ها به رفاقت تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه نامزدهای ریاست جمهوری مورد تأیید نظام و شورای نگهبان هستند گفت: کسی که رأی می آورد رئیس جمهور همه مردم ایران است.

وی با اشاره به حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: نیروهای ارتش ، سپاه ، بسیج و جهاد در کنار هم کاری کردند که خرمشهر قهرمان بعد از 19 ماه اشغال دوباره به آغوش وطن بازگشت.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه اگر متحد و یکدل باشیم دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد افزود: امروز هم مردم با حضور در پای صندوق های رأی ایران ثابت خواهند کرد : که پایبند آرمان های امام و شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین از دست اندرکاران و مجریان انتخابات تقدیر و تشکر کرد

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.