امام جمعه شاهین دژ گفت:کاندیداهای پیروز در انتخابات ریاست جمهوری و شواراهای شهر و روستا وعده های خود را بایست عملی سازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شاهین دژ در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن دعوت مردم به تقوی الهی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر را تبریک گفت و افزود:، چون این حماسه بخاطر رضای خدا و اسلام صورت پذیرفته است برای ما عزت و شوکت آورده است چرا که با حرکت عظیم رزمندگان اسلام در یک حماسه به یادماندنی و عملیات بیت المقدس توانستند پس از ۵۷۸ روز این شهر را از دست غاصبان بستانند و عزت همیشگی را برای ایران به ارمغان آورنند و آنانی که امروز سردار و سرهنگ را انکار میکنند بایست دستان سرداران، سرهنگ‌ها و بسیجیان را ببوسند چرا که اگر فداکاری این الگو‌ها نبود امروز شاهد این عظمت و ابهت ایران در بین جوامع بین المللی نبودیم

امام جمعه شاهین دژ گفت:: امروز گا‌ها عده‌ای در مقابل دوربین هزاران دروغ تحویل جامعه میدهند تا چند صباحی بر مسند مسئولیت و ریاست قرار بگیرند که این خود یک وسوسه شیطانی است.

وی تصریح کرد: امروز چطور کاندیدا‌ها خواب را بر خود حرام کرده اند و بدنبال مردم برای جمع آوری رای هستند باید بدانند که این بیخواب‌ها و دوندگی‌ها فقط خاص امروز نیست، بایست شبانه روز در خدمت ملت باشند و همیشه نیازمند آنان و اگر بعد از پیروزی خدمتگزار ملت نباشند این خود نوعی بی انصافی است.

باقری در خطاب به ناظران و مجریان انتخابات افزود: مراقب آخرت خود باشند و با توجه به رعایت اصول و قوانین کاری خود اصل امانتداری را در اصول کاری خود قرار دهند.

وی گفت:: فردای انتخابات روز اتحاد و همدلی است و هرکس انتخاب شود برای ما مقبول است، اما انتظار میرود تا برای خدمت به خلق وارد میدان شده باشد.

امام جمعه شاهین دژ در پایان به سند ۲۰۳۰ که معاهده‌ای ننگین برای ایران خواهد بود اشاره داشت و اظهار کرد:این سند توسط دولت یازدهم به امضا رسیده است، اما در فضای مجازی خلاف این عنوان میشود، این سند ضد شخصیت و فرهنگ یک جامعه است که رواج هم جنس بازی را در بین ملت دنبال میکند و قبول این یند بمنزله پایمال کردن خون شهداء و پاک کردن حماسه ۸ سال دفاع مقدس در اذهان است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.