امام‌جمعه شاهین‌دژ گفت: به برکت وجود مردم در تمامی زمینه و دین داری ملت ایران در موضوع دموکراسی در منطقه و جهان حرف نخست را می‌زنیم و در برابر تمامی ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نقی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 38 انتخابات پرشور در تمامی سطوح برگزار کرده‌ایم و به نوبه خود برای ایران اسلامی و مردم عزیز ایران مباهاتی است که ما را از دیگر کشورها جدا می‌کند و انتخابات یکی از وسیله‌های سرافکندگی دشمنان داخلی و خارجی در مقابل دین اسلام و ملت ایران است و نباید از آمریکا بترسیم چرا که به طور مستقیم نمی‌تواند به ما ضربه‌ای بزند و باید از دست پرورده‌های این دولت که در کشور و خارج از کشور حضور دارند اعلام برائت کنیم.
وی افزود: به برکت وجود مردم در تمامی زمینه و دین داری ملت ایران در موضوع دموکراسی در منطقه و جهان حرف نخست را می‌زنیم و در برابر تمامی ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرده‌ایم و در همه حال چشم و دست طمع کارشکنان علیه نظام جمهوری اسلامی و دین اسلام به سوی ماست.
وی  خاطرنشان کرد:  اهمیت انتخابات به این معنی است که در عرض 38 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته‌ایم این مهم لا در همه عرصه‌های برگزار کنیم.
امام جمعه شاهین دژ تصریح کرد: شور و شوق انتخاباتی در شهر شاهین دژ در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و انتظار می‌رود مردم به صورت آزادانه فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند و هیچ ظلمی در این راه به مردم روا داشته نشود .
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.