کرمانشاه؛

از ساعات اولیه صبح صف طولانی داشتیم

فرماندار شهرستان جوانرود گفت: استقبال مردم از انتخابات در جوانرود بسیار گسترده است، بگونه‌ای که از ساعات اولیه صبح صف‌های طولانی را داشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آرش لهونی  گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار قابل توجه بوده و اگرچه در انتخابات گذشته معمولا اوایل صبح شلوغی و صف را نداشتیم، اما امروز از همان ساعات اولیه صبح شاهد صف پای صندوق‌های رای بودیم.

وی ادامه داد: با این روند پیش بینی می‌شود مشارکت مردم جوانرود در انتخابات بیش از 80 درصد باشد.

به گفته این مسئول، با وجود استقبال گسترده مردم هیچ مشکلی از نظر کمبود تعرفه وجود ندارد.

فرماندار شهرستان جوانرود با بیان اینکه عوامل مربوطه برای تامین امنیت انتخابات پای کار هستند، تاکید کرد: در این بخش هم مشکل جدی نداشتیم.

لهونی تعداد شعب اخذ رای شهرستان جوانرود را نیز 83 شعبه اعلام کرد که از این تعداد در 43 شعبه انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه هم مردم و هم کاندیداها برای انتخابات الکترونیکی توجیه شده‌اند و در برگزاری انتخابات الکترونیکی هم مشکلی نداشتیم.

فرماندار شهرستان جوانرود خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از پایان زمان قانونی رای گیری، شمارش آرا آغاز خواهد شد، البته شمارش آرا الکترونیکی بسیار سریع‌تر خواهد بود.

لهونی در پایان از حضور و استقبال مردم قدردانی کرد و افزود: امیدواریم مردم این حضور را تا پایان موعد رای گیری ادامه دهند.

 
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.