اراک؛

شرکت در انتخابات از مظاهر مردم سالاری در جمهوری اسلامی است

استاندار مرکزی گفت: شرکت در انتخابات از مظاهر مردم سالاری در جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز باحضور در شعبه اخذ رای حاج کاظمی اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما انتخابات رای گیری دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا را پیش رو داریم و اخباری که تاکنون از سطح استان و کشور دریافت شده مشارکت و حضور مردم تاکنون فوق‌العاده بوده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که یکی از بزرگترین رویدادهای انتخاباتی امروز رقم بخورد، همانگونه که همه مردم می‌دانند انتخابات در حقیقت عرصه اعمال اراده مردم برای اداره کشور است و مردم تعیین می‌کنند که چه برنامه‌ای باید برای اداره کشور درنظر گرفته شود.

زمانی قمی تصریح کرد: اوج علاقه مردم به جمهوری اسلامی ایران بهای کشور و استمرار آن در انتخابات نمایان می‌شود، امروز می‌بینیم که زن، مرد، کوچک و بزرگ از همه اقشار به پا خواسته‌اند و در همان ساعات نخستین به شعب اخذ رای در سراسر کشور مراجعه کرده‌اند که این رویداد در استان مرکزی هم مشهود است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: امیدوارم که مردم برای اعمال اراده خودشان و تثبیت نماد مردم‌سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: رای مردم در عرصه داخلی شیوه اداره کشور و در عرصه خارجی هم می‌گوید که  جمهوری اسلامی ایران در اعماق دل‌ها جا دارد و باید از این نهال پر ثمر توسط ملت حفاظت شود و این پیامی برای تمام دنیا اعم از دوستداران و کسانی که نمی‌خواهند جمهوری اسلامی استمرار داشته باشد محسوب می‌شود و پیامی جدی است.

زماین قمی بیان کرد: مردم تکلیف خود را می‌دانند، حضور پیدا می‌کنند و همه چیز را به قانون می‌سپارند‌.

انتهای پیام/f
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا باید همینطور باشه موافقم