شیراز؛

حضور جامعه ورزش و جوانان فارس در انتخابات

اهالی ورزش و جوانان فارس با حضور خود در پای صندوق های رای یک بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر علی کامیاب کلانتری مدیر کل ورزش و جوانان فارس، معاونین اداره کل، قهرمانان، ورزشکاران و جامعه ورزش و جوانان با حضور در شعبه اخذ رای مجموعه ورزشی هفت تنان رای خود را به صندوق ریختند.
 
کامیاب در حاشیه حضور در پای صندوق رای افزود: در شرایط کنونی بر هر فرد جامعه واجب است با حضور حداگثری در پای صندوق های رای دشمنان اسلام کشور را مایوس و نا امید خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه جامعه ورزش و جوانان در سراسر استان به وظیفه ملی و شرعی خود عمل خواهد کرد، ادامه داد: اهالی ورزش و جوانان فارس هم همانند سایر اقشار مردم حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خواهند داشت تا این حضور باعث یاس و ناکامی و نا امیدی دشمنان شود.
 
مدیر کل ورزش و جوانان فارس حضور پرشور و با انگیزه مردم در پای صندوق های رای را یک افتخار بزرگ برای کشور دانست و بیان کرد: این حضور حماسی مشت محکمی بر سینه دشمنان نظام خواهد زد و همین در صحنه بودن روح نشاط و طراوت را در جامعه زنده نگه داشته است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار