ایلام؛

۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم ملکشاهی در انتخابات شرکت کردند

از ابتدای رای گیری از افراد واجد شرایط در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کرده اند.

۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم ملکشاهی در انتخابات شرکت کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،فرماندار ملکشاهی گفت: شهرستان ملکشاهی دارای ۲۲ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۵ هزار نفر واجد شرایط رای است.
 
اسد قاسمی اظهارکرد: از آغاز رای گیری تاکنون ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر در این شهرستان آرای خود را به صندوق ها ریخته اند که معادل ۷۰ درصد واجدان رای است.
 
فرماندار ملکشاهی افزود: ۳۵ شعبه با ۷۰ صندوق برای برگزاری این انتخابات شامل ۱۶ شعبه شهری، ۱۵ شعبه روستایی و چهار شعبه سیار عشایری در سه شهر ارکواز، دلگشا و مهر و ۱۵ روستای تابعه این شهرستان در نظر گرفته شده است.
 
قاسمی تعداد نامزدهای این دوره را در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان ۱۴۳ نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۱۳۷ نفر از این افراد مرد و ۶ نفر زن هستند.
 
وی بیان کرد: ۵۴ نفر برای حضور در شوراهای شهرهای ارکواز ، دلگشا و مهر و ۸۹ نفر نیز خود را به عنوان نامزد انتخابات شوراهای اسلامی در ۱۵ روستای این شهرستان نامزد کرده اند.
 
ارکواز مرکز شهرستان ملکشاهی در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب خاوری شهر ایلام واقع است.
 
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.