روحانی در گفتگوی تلویزیونی:

حضور 41 میلیونی مردم در انتخابات گامی در جهت توسعه و سرافرازی ایران بود/ خود را متعهد به برنامه اعلام شده‌ می‌دانم

رئیس جمهور منتخب گفت: حضور 41 میلیونی مردم در انتخابات گامی در جهت توسعه و سرافرازی ایران بود.

حضور 41 میلیونی مردم در انتخابات گامی در جهت توسعه و سرافرازی ایران بود
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شبکه خبر اظهار داشت: سلام و درود خالصانه من بر ملت شریف ایران که با حضور و مشارکت گسترده و معنادار خود در انتخابات گامی بلند در راستای سرافرازی ایران عزیز برداشتند.

وی افزود: بیش از 41 میلیون رأی شما تاریخ کشور را از  توقف و تردید درآورد و ایران را در تداوم راه توسعه، سرافرازی و ترقی قرار داد شما دیروز به همه آن‌ها که ما را به بازگشت به گذشته و توقف در شرایط فعلی می‌خواندند نه گفتید و زمانه‌ را به جلو راندید. مشارکت تاریخی شما در پای صندوق‌های رأی فارغ از آن که در این رقابتی‌ترین انتخابات تاریخ ایران به چه کسی رأی می‌دهید شگفتی‌ساز شد.

روحانی بیان داشت: اعتماد دوباره شما به بنده سبب شد که بار سنگینی را بر دوش خویش احساس کنم و امیدوارم وکیل شایسته‌ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم شما با این رأی نشان دادید که ملتی یکپارچه هستید که با وجود قطب‌بندی‌های سیاسی هیچکس نمی‌تواند شما را به ورطه مزاح‌های بیهوده طبقاتی، قومیتی، فرقه‌ای، قبلیه‌ای، شهری و یا روستایی بکشاند.

رئیس جمهور منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: رأی منسجم شما در همه مناطق کشور نشان داد که یک ملت هستید و یک دولت دارید و یک رئیس جمهور می‌خواهید که رئیس جمهور همه است و صد البته خادم همه مردم باشد. درودم بر همه جوانان، دختران، پسران، مردان و زنان شهری و روستایی در سرزمین پرستاره ایران باد.

رئیس قوه مجریه افزود: درود بر معلمان؛ دانشجویان، هنرمندان، اصحاب رسانه، ورزشکاران، کارآفرینان، کشاورزان، صنعتگران، کارگران و کارمندان که با ایجاد موج خروشان بی‌نظیر به استقبال دولت دوازدهم شتافتند.

وی ادامه داد: سلام و درودم بر رهبری فرهیخته انقلاب اسلامی که حکیمانه و مشوقانه امواج پر تلاطم انتخابات را آنچنان به ساحل آرامش هدایت کردند که شور و هیجان رقابت‌های انتخاباتی در نهایت به صندوق عزت و استقلال و اقتدار ملت هدایت کردید.

روحانی افزود: من حق همه مخالفان خود را به رسمیت می‌شناسم؛ مردمسالاری دینی و اسلام رحمانی یعنی همین. خود را متعهد به برنامه اعلام شده‌ام و همه آنچه با مردم مطرح کردم می‌دانم.
 
روحانی تصریح کرد:ملت بزرگ ایران پیروز اصلی این انتخابات شما ملت بزرگ هستید و پیروز انتخابات، جمهوریت، اسلامیت، آزادی، استقلال، صلح و آشتی و حاکمیت ملی است این پیروزی پیروزی وحدت و انسجام ملیو انشقاق و چند دستگی بود. سپاس این فرزند کوچک ملت و این فرزند حوزه و دانشگاه ارزانی مقام معظم رهبری مدظله ‌العالی مراجع تقلید، فضلای حوزه علمیه، اساتید، فرهنگیان، هنرمندان، حقوقدانان، ورزشکاران و همه اقشار ملت.

جا دارد یاد کنم از مرد اعتدال و سازندگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که واقعا جای ایشان در این صبح پیروزی خالی است. همچنین از برادر گرامی ام سید محمد خاتمی، از خاندان امام راحل و یادگارش سید حسن خمینی از علی اکبر ناطق نوری، از برادرم اسحاق جهانگیری از همه خانواده های عزیز شهدا به ویژه شهید مطهری، بهشتی از همه فعالان سیاسی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه ریاست محترم مجلس، همه احزاب و ستادها و به ویژه فعالان فضای مجازی که توانستند این امواج خروشان پرمعنا را به اعماق جامعه بگسترانند و عظمت حضور را بیافرینند.

رئیس قوه مجریه افزود: من با کمال خضوع دست کسانی که با رأی مثبت خویش به این خادم کوچک خود اجازه ادامه مأموریت دادند می‌بوسم و از خداوند بزرگ می‌خواهم که به این کمترین شایستگی اهدا کند که با خدمات صادقانه خود اعتماد و حمایت حتی کسانی که به من رأی ندادند را کسب نمایم و بتوانم پاسدار حقوق، عزت، سربلندی همه آحاد ملت ایران باشم.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران انتخابات صحنه تصمیم‌گیری و روشی مردم سالارانه برای حل مسالمت‌آمیز و اختلاف نظر‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر پایه رأی مردم است و نه آغازی برای توسعه و تداوم و عمیق کردن آن‌ها.

روحانی بیان داشت: مردم ما با درک اختلاف نظرهای گوناگون راه آینده خود را انتخاب کردند و همه باید به خواست و تصمیم مردم احترام بگذارند امروز انتخابات پایان یافته است و من رئیس جمهور همه ملت ایران هستم و نیازمند کمک تک تک مردم ایران حتی کسانی که مخالف من و سیاست‌های من بوده‌اند من دست یاری و دوستی خود را صمیمانه به سوی همه مردم ایران و همه جناح‌ها، احزاب و اقشار مختلف مردم دراز می‌کنم.

رئیس جمهور منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من طبق قاعده مردم سالاری و به حکم قانون به مخالفان خود هم احترام می‌گذارم و به حق آنان برای انتقاد از دولت پاس می‌دارم. مردم سالاری دینی یعنی همین امروز ایران سربلند‌تر از هر زمان دیگری آماده گسترش روابط خود در جهان بر پایه احترام متقابل و منافع ملی خود می‌باشد.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: پیام ملت ما به روشنی و به وضوح در این انتخابت به جهانیان اعلام شد و امروز دنیا به خوبی می‌داند که ملت ایران مسیر زندگی با تعامل در جهان به دور از خشونت و افراطی‌گری را برگزیده است. ملت ما می‌خواهد در صلح و دوستی با جهان زندگی کند اما در عین حال حاضر نیست تحقیر و یا تهدیدی را بپذیرد و این مهمترین پیامی است که ملت ما انتظار دارد توسط همه دولت‌ها، همسایگان ماو به ویژه قدرت‌های بزرگ جهانی به درستی شنیده شود.

وی افزود: انتخابات ما به همسایگان و منطقه اعلام کرد که راه تأمین امنیت در این منطقه تقویت دموکراسی و مردم سالاری و احترام به آرای مردم است و نه تکیه بر قدرت‌های خارجی. مردم شریف ایران ما به نیروهای مسلح قهرمانمان در ارتش، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم و تداوم اقتدار آنان را ضامن صلح و ثبات در منطقه و امنیت و آسایش مردم خود می‌دانیم.

روحانی تصریح کرد: اینک که رئیس جمهور برگزیده شما با کوله‌باری از تجربه با ارزش دولت یازدهم و با چشم اندازی روشن و امیدبخش و روحیه‌ای شاداب و لبریز از عشق و محبت به تمامی ایرانیان از شما مأموریت یافته است تا با درس آموزی از تجربه گذشته و با شتابی افزون‌تر و یارانی پر تلاش‌تر کار خود را آغاز کند بیش از گذشته دست نیاز به سوی شکا دراز می‌کند.

رئیس جمهور منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: در این راه پر مشقت اما روشن از شما می‌خواهم تا یک دل و یکپارچه و با عزمی راسخ و استوار دست به دست هم داده و برای ساختن ایران عزیز با اراده‌ای مستحکم و امیدی پر نشاط به پیش برویم و خود را متعهد به برنامه‌های اعلام شده‌ام و همه آنچه با شما مطرح کرده‌ام می‌دانم و با عزمی راسخ و اطمینان به حمایت مستمر شما مردم عزیز در این مسیر گام خواهم برداشت.

رئیس قوه مجریه خاطر نشان کرد: بر خود لازم می دانم که از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات شکوهمند به ویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، استانداری ، فرمانداری، بخشداری و همه نیروهای اجرایی، نظارتی و نیروهای امنیتی،رسانه‌های جمعی و اجتماعی تشکر ویژه بنمایم و همت و مجاهدت آنان را در محافظت از آرای مردم به بزرگی یاد کنم.

انتهای پیام /
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
-
حسن
۰۸:۵۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
فقط کلیدت پیشت باشه . علی برکت اله . خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
علی برکت الله....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
ان شاءالله که رفتی پاستور وعده هاتونو فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط چهار سال دیگه نگی مگه ادم میتونه دیوانه باشه یه همچین حرفی و یه همچین قولی بده
تو چهار سالی که گذشت زندگیمون به فنا رفت این چهار سال خدا به خیر کنه
الا برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۰۸:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
کاش هر سال انتخابات ریاست جمهوری برگزار میگردید تا روسای جمهور در مدت سه ماه به اندازه یکسال کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
من به آقای روحانی رای داده ام ولی انتظار دارم:
لطفا نامزد های محترم اعلام نمایند هزینه تبلیغ را از چه منبعی تامین نموده اند
عمل به وعده ها را برای مردم قابل لمس کنید تا افتضاح به وجود آمده در مناظره ها از بین برود.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام و تبریک به پیروزی بزرگ مردم و آقای روحانی

من این روزها همواره فتنه گران سال 88 و آنهایی که ساکت نشستند و روشنگری نکردند را لعنت می کنم و امیدوارم در درگاه خداوند خار گردنند لعنت خدا بر آنها که باعث خسارت بزرگ به مردم و کشته شدن چندین انسان شدند، این انتخابات نشان داد امکان وجود 40میلیون رای در صندوق وجود دارد حتی بیشتر این انتخابات نشان داد

آقای رئیس جمهوری رای خیلی از افراد را به خود جلب کرد امیدوارم دولت مردان ما از این سرمایه بزرگ در چانه زنی سیاسی وزارت خارجه به نفع مردم ایران استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
بسم الله..،
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۴:۱۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
روحانی هرزه به این میگن ..... بی شرف بی دین و بی ایمان ... بی غیرت به تمام عیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
کلی گریه کردم .درده خیلی درده چرا ؟

آقای روحانی ببینن با جوونا چکار کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر دکتر روحانی عزیر
Japan
ناشناس
۰۰:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
فک کن حالا برعکس می شد
احتمالا میگفتن تقلب شده :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
محمد نوروزی
۲۳:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگر نبود مصلحت اسلام و ایران ملت طور دیگری عمل میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
هی شعارمیدی روحانی کو عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
هی شعارمیدی روحانی کو عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
جناب آقای روحانی سلام علیکم ریاست جمهوری مبارکتان باشد ما جامعه ی فرهنگیان خواهان اجرای احکام 20 درصدی افزایش حقوق هستیم با تشکر جمعی از فرهنگیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
آره همونطور که دفعه قبل متعهد دونستی!
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۰:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
پیروزی اعتدال و دیپلماسی فعال بر همه ملت ایران مبارک باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
می بینیییییم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تبریک میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
4 سال دیگه رو میبینم که میگی احمق بوده هر کی گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تبریک تبریک تبریک ودرودبه جناب اقای حسن روحانی وزنده بادایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام حاجی اقا کلید ها عوض می کنی یا با همان کلید ها به داد مردم بیچاره می رسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
این ملت داشتن مدیران نجومی حقشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر روحانی رئیس جمهور منتخب......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر روحانی رئیس جمهور منتخب......
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدایاشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
با روحانی تا۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده باد افکار روحانی
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۱۹:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
4 سال پیش به تعهدات خود عمل کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
بعداز 4سال من کی گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تبریک میگم جناب آقای روحانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تبریک میگم جناب آقای روحانی.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
کدوم برنامه؟
برنامه ای ارائه نشد توی این انتخابات (از طرف هیچ کدوم از نامزدها).
آخرین اخبار