دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ریشه‌کنی فساد نیازمند حرکت جدی از سوی تمامی نهادهای دولتی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مسئله فساد در جامعه امروز به نحوی آشکار شده که امکان پنهان کردن آ‌ن وجود ندارد و این مهم نیازمند حرکت جدی از سوی تمامی نهادها است.

ات
کمال دهقان عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره لزوم رسیدگی دولت دوازدهم به قشر ضعیف، برخورد قاطع با فساد و استفاده از نیروی جوان در اداره کشور گفت: فقر، تبعیض و فساد همیشه مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و دولت موظف است به طور ویژه این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: مسئله فساد در جامعه امروز به نحوی آشکار شده که امکان پنهان کردن آ‌ن وجود ندارد و این مهم نیازمند حرکت کلی و جدی از سوی تمامی نهادهای دولتی است.

دهقان با بیان این نکته که استفاده از جوانان در دولت یازدهم بسیار کم‌رنگ بوده، خاطرنشان کرد: دولت  هم به این امر اذعان کرده‌ و دلیل نبود جوانان در دولت یازدهم را اشتباهات دولت دهم و جوان بودن کابینه آن ذکر کرده‌اند.

نماینده مردم تفت و میبد اظهار داشت: اگرچه دولت دهم در استفاده از جوانان دچار افراط شد، اما دولت یازدهم نیز راه تفریط را پیش گرفته که امیدوارم این روش در دولت جدید تغییر یافته و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از ایده‌های جدید جوانان که دارای انرژی زیاد، انگیزه بالا و دانش کافی هستند در امور کشور داری استفاده شود.

دهقان در پایان تاکید کرد: مطمئنا این امر در رشد، توسعه و پیشرفت کشور همان‌گونه که در سند 1404، برنامه توسعه پنج ساله ششم و سند اقتصاد مقاومتی به آن اشاره شده‌، تأثیر به سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار