رحمتی: نقش اول فردا، هوادارانند/ جانمان را هم برای پیروزی می دهیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی فردا کلیدی‌ترین نقش را هواداران ایفا می کنند و با پر کردن ورزشگاه آزادی تبدیل به ترسی بزرگ برای رقیب می شوند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ابتدا باید بگویم که برای بار دوم است که در این مرحله از رقابت‌ها حاضر می‌شوم و در گذشته با العین در مرحله گروهی بازی کردیم و هر دو بازی رفت و برگشت را بردیم.

وی ادامه داد: العین تیمی قدرتمند است اما ما هم تیمی یکدل هستیم و این موضوع را پیش از این نیز ثابت کرده‌ایم که می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

رحمتی افزود:در بازی فردا کلیدی‌ترین نقش را هواداران ایفا می‌کنند و البته هواداران هم دیده‌اند که چقدر حضورشان مثبت است و به تیم کمک می‌کند تا از مراحل سخت بگذریم. ان‌شااله فردا هواداران کمک می کنند و ما بازیکنان هم قول می‌دهیم جان بدهیم و از همه چیز بگذریم تا از این مرحله رد شویم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال بیان کرد: هواداران ایرانی با پر کردن ورزشگاه آزادی ترس بزرگی را ایجاد می‌کنند و نیازی به نارنجک و لیزر نیست. همین که کنار ما باشند، دلگرمی بزرگی برای ماست. همچنین از هواداران می خواهم این وسایل را هواداران به ورزشگاه نیاورند تا خودمان محروم نشویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار