تبریز؛

آموزش تخصصی پرسنل آتش‌نشانی تبریز برای اولین بار در کشور

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آموزش تخصصی پرسنل آتش‌نشانی تبریز برای اولین بار در کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛طالب‌نژاد مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: حساسیت شغل آتش‌نشانی ایجاب می‌کند تا پرسنل آموزش‌های آکادمیک منطبق با استاندارد جهانی را بگذرانند.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز اظهار کرد: طبق مصوبه سال ۹۴ افرادی در آزمون استخدامی آتش‌نشانی شرکت کردند که ۱۵۴ نفر از آنها با توجه به نتایج آزمون و شرایط به مرحله جذب در تبریز رسیده‌اند.
 
وی با بیان اینکه تعداد افراد جذب شده بعد از یادگیری آموزش‌های لازم و تست‌های طب کار، احکام خود را به صورت آتش‌نشان و راننده آتش‌نشانی دریافت کردند، اظهار کرد: با توجه به حساسیت شغلی آتش‌نشانی، سازمان آتش‌نشانی تبریز به آموزش‌های اولیه اکتفا نکرده و در مرکز آموزشی مجزا به آموزش‌های اولیه و تخصصی آتش‌نشانان پرداخت.
 
مدیرعامل سازمان  آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با تیپ ۲۱ تکاور تبریز در خصوص آموزش جسمانی آتش‌نشانان گفت: آموزش‌های جسمانی و نحوه مقابله با شرایط ویژه و آموزش آکادمیک از ابتدای اردیبهشت ماه در حال انجام بوده و تا یک هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.
 
وی یادآور شد: افراد آموزش دیده بعد از گذراندن آموزش تخصصی توسط مرکز آموزشی تبریز وارد مجموعه آتش‌نشانی خواهند شد.
 
طالب‌نژاد خاطرنشان کرد: آموزش پرسنل آتش‌نشانی در تبریز برای اولین بار در کشور انجام گرفته که کاملاً منطبق با استاندارد جهانی است.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.