تیراندازطلایی بازی های اسلامی؛

سطح بازی های اسلامی فراتر از حد انتظار بود

امام قلی نژاد گفت: سطح بازی های اسلامی فراتر از حد انتظار و نسبت به بازی های آسیایی امکانات بهتری در اختیار ورزشکاران بود.

سطح بازی های اسلامی فراتر از حد انتظار بودنرجس امام قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکردش در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد:سطح مسابقات بازی های اسلامی فراتر از حد انتظار بود و تیراندازان کشور های اسلامی با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کردند و طبق اطلاعاتی که از دوره های قبل این بازی ها داشتم گمان نمی کردم که چنین ورزشکارانی در این رقابت ها شرکت کنند.

وی افزود: تقریبا بیشتر رقبای ما در بازی های اسلامی شرکت کردند و تنها تیراندازان چین و ژاپن که بیشترین رقابت را با آنها داریم در این مسابقات حضور نداشتند. کیفیت بازی های همبستگی اسلامی از بازی های آسیایی بالاتر بود و از نظر امکانات و تجهیزات به ورزشکاران توجه بیشتری می شد.

ملی پوش تفنگ در ادامه گفت:خوشبختانه با تمریناتی که با تیم ملی داشتم توانستم نقاط ضعف خود را برطرف کنم و به آمادگی برسم چون مدتی بود که از آمادگی دور شده بودم و از عملکردم در مسابقات راضی نبودم و با کسب اولین مدال طلا کاروان ورزشی ایران آن را جبران کردم.

امام قلی نژاد گفت: مدال هایی که در این مسابقات کسب کردیم بیش از تعدادی بود که اعضای کادر فنی پیش بینی کرده بودند تقریبا بیشتر تیراندازان ما در این رقابت ها موفق به کسب مدال شدند.

وی درباره عملکرد تیم میکس تیراندازی در بازی های اسلامی بیان کرد: متاسفانه در بخش میکس موفق به کسب مدال نشدم. در این بخش عملکرد هر دو تیرانداز تاثیر گذار است با اینکه به فینال راه پیدا کردیم  اما باتوجه به امتیازاتی که در بخش میکس به دست آوردیم  شانس مدال را ازدست دادیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تمرینات و رکوردهایی که در اردو داشتم سعی کردم در بازی های آسیایی مدال بگیرم تا ناکامی های گذشته را جبران کنم.خوشبختانه با حمایت مربیان به هدفی که در نظر داشتم رسیدم امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار