ساری،

کشف مواد مخدر شیشه از یک دستگاه خودرو در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از شناسایی و دستگیری سه متهم به تهیه و توزیع موادمخدر و کشف شیشه از یک دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ذات الله رضوانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر و ورود موادمخدر صنعتی از استان های همجوار با یک دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی به نام های ب- ح و زنی به نام ر- الف دریافتند، این افراد با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به ورود موادمخدر صنعتی از استان های همجوار به داخل استان می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات و هماهنگی قضائی در عملیاتی پلیسی با ایجاد ایست و بازرسی، خودروی متهمان را حین تردد در یکی از معابر اصلی شهری متوقف کردند.

سرهنگ رضوانی افزود: ماموران در ادامه با بازرسی از خودروی متهمان بیش از 200 گرم شیشه را که بطرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در این خصوص متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار