تبریز؛

اصلاح طلبان بیشترین صندلی های شورای شهر تبریز را از آن خود کردند

اسامی نامزدهای راه یافته به شورای پنجم از کلانشهر تبریز اعلام شد و بر اساس آن اصلاح طلبان که با لیست امید در این دوره شرکت کرده بودند بیشترین صندلی های شورا را از آن خود کردند.

اصلاح طلبان بیشترین صندلی های شورای شهر تبریز را از آن خود کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  بر اساس لیست منتشر شده توسط فرمانداری شهرستان تبریز به ترتیب شهرام دبیری اسکویی، شکور اکبرنژاد، فریدون بابایی اقدم، محرم محمدزاده قره بلاغ، سعید دباغ نیکوخصلت، عبدالله تقی پور حلاجان، فرج محمدقلیزاده، خانم سونیا اندیش، محمدباقر بهشتی، کریم صادق زاده تبریزی، علی آجودان زاده، غلامحسین مسعودی ریحان و محمد اشرف نیا حائز بیشترین آرا شده و اعضای پنجمین شورای این کلانشهر را تشکیل می دهند.
از مجموع لیست 13 نفره اصلاح طلبان تبریز، تعداد هشت نفر شامل اکبرنژاد، نیکوخصلت، تقی پور،محمدقلیزاده، سونیا اندیش، بهشتی، صادق زاده و مسعودی ریحان توانستند آرای شهروندان تبریزی را به خود جلب کرده و توانستند در رقابت با لیست اصولگرایان این شهر به پیروزی برسند.
سه نفر از اعضای شورای پنجم تبریز شامل بابایی، آجودان زاده و اشرف نیا نیز از لیست اصولگرایان هستند که توانستند در رده های سوم، یازدهم و سیزدهم قرار بگیرند.
بر اساس اعلام فرمانداری تبریز، ایرج شهین باهر، محمدحسن اسوتچی، اسماعیل چمنی، نصرت الله شاهدی، محمدحسین جعفری، زین الدین هریسی نژاد، محمدرضا خداوردی زاده و موسی اشرفی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شدند.
این نتایج پس از شمارش و تجمیع آرای 616 صندوق کلانشهر تبریز حاصل شده است.
فرمانداری تبریز اعلام کرده است: آگهی مربوط به نتایج این دوره از انتخابات شورای اسلامی کلانشهر تبریز پس از تنظیم صورتجلسه مشترک با هیات نظارت برای اطلاع عموم منتشر خواهد شد.
همچنین کسانی که به نتایج اعلام شده شکایت داشته باشند تا 2 روز پس از اعلام نتیجه اخذ رای انتخابات، باید شکایت خود را با ذکر نام، نام خانوادگی، نام پدر، آدرس محل کار یا سکونت شاکی به هیات اجرایی شهرستان مستقر در فرمانداری ارائه کنند.
شکایت ها حداکثر در مدت 5 روز در جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
شهر تبریز با جمعیت دو میلون نفر دارای 13 کرسی در شورای اسلامی است.
586 نفر نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز بودند.
دور پنجم انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار شد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.