محمدی:

استقبال مردم برای ثبت نام در کاروان های حج مورد رضایت است

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: استقبال مردم برای ثبت نام در کاروان‌های حج مورد رضایت است.

استقبال مردم برای ثبت نام در کاروان های حج مورد رضایت استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید محمدی  رئیس سازمان حج و زیارت، امروز (یکشنبه) در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت، اظهار داشت: تأمین مسکن حجاج نهایی شده همچنین قرارداد حمل و نقل هوایی با شرکت‌های هواپیمایی جهت انتقال حجاج سال 96 در حال نهایی شدن است.

رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه با مسئولان سازمان، روند ثبت نام در کاروان‌های حج امسال را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به محدودیت زمان، برنامه‌ریزی آموزش زائران و معاینات پزشکی آنها و همچنین انتخاب عوامل اجرایی کاروان‌ها و هتل‌ها و مسئولان ستادی حج با دقت نظر بیشتری انجام شده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا اعزام زائران به حج تاکید کرد: جلسات برنامه‌ریزی کار گروه‌ها و نشست‌های آموزشی و توجیهی کارگزاران و عوامل ستادی حج به صورت متمرکز و استانی برگزار شود.

محمدی با اشاره به فعالیت گروه‌های غیرمجاز در زمینه سفرهای عتبات که منجر به تضییع و تهدید حقوق زائران می‌شود، از مدیران سازمان حج و زیارت خواست که با توجه به قوانین موجود و دیدگاه‌های نظام، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط را در راستای آگاهی بخشی به مردم و فراهم آوردن بستر لازم و مناسب برای اعزام و ارائه خدمات به آنان بکار بندند.

گفتنی است، متقاضیان اعزام به حج سالجاری بايد دارای گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر با حداقل اعتبار تا تاریخ  پنجم اسفند 96 باشند. در غیر اینصورت لازم است تا هر چه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
مورد رضایت است؟؟؟!!!!
آخرین اخبار