همدان؛

اتوبوس مطالعه در همدان راه اندازی می شود

مدير عامل اتوبوسراني همدان از راه‌اندازي اتوبوس مطالعه در شهر همدان خبر داد.

اتوبوس مطالعه در همدان راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پوروخشوری با اشاره به اینکه سال گذشته موضوع اتوبوس‌های مطالعه در شهر همدان پیگیری و اجرایی شد، گفت: توان خود را برای راه‌اندازی چهار دستگاه اتوبوس مطالعه به کار بستیم و این اقدام اجرایی شد که خوشبختانه تاکنون همشهریان همدانی از این فرصت بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از برگزاری اینگونه مسابقات است، افزود: حمایت‌ها ممکن است مادی یا معنوی نظیر اطلاع‌رسانی در داخل اتوبوس‌ها با نصب بنر یا از طریق تلویزیون‌های LSD باشد تا مردم بیشتر با جریان مسابقات آشنا شوند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌های کتابخوانی در ترغیب افکار عمومی،گفت:‌ شاید در نگاه اول تصور شود که چنین جشنواره‌هایی هزینه‌بر بوده یا اثرات کمی داشته است در حالی اثرات فکری فراوانی خواهد داشت.

پوروخشوری با بیان اینکه هر چند ورود به فضای مجازی از یک منظر خوب است اما از لحاظی مردم را از مطالعه کتاب‌ها و روزنامه‌های نوشتاری دور کرده است، افزود: هرچقدر بتوانیم در راستای مفید بودن مطالعه کتاب تبلیغ کنیم  روی آگاهی افراد اثر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه 700 هزار نفر سفر از طریق تاکسی و اتوبوس در شهر همدان  انجام می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ در  شهر همدان طی روز یک‌میلیون نفرسفر انجام می شود که 700 هزار نفرسفر مربوبط به تاکسی و اتوبوس بوده که این جریان نشان‌دهنده ظرفیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه موضوع LSDهایی که برای نخستین بار در کشور  که در شهر همدان انجام می‌شود به این دلیل است که معتقدیم بسیاری از مردم به حقوق خود و حقوق ارگان‌ها نسبت به  خود آنها آگاه نیستند، افزود: ما باید از بسترهای مناسب در راستای آگاهی مردم استفاده کنیم .

وی با اشاره به اینکه این اقدامات نمی‌تواند تنها در راستای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی مورد توجه باشد، گفت:‌ سازمان اتوبوسرانی در موضوع اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام‌ترین سازمان‌هاست و در تمام مراسم ملی و مذهبی و مراسم تشییع شهدا پیشقدم بوده است.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار