علیزاده:خوشحالم که نام حاجی حسنی کارگر، قاری شهیدمنا را زنده کردم

مقام نخست پنجاه ونهمین دوره مسابقات بین المللی قران مالزی با بیان اینکه این مسابقات ازکیفیت فنی خوبی برخودار بود گفت: خوشحالم که نام ویاد محسن حاجی حسنی کارگر قاری شهید منارازنده کردم.

به گزارش حوزه قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف حامد علیزاده صبح امروز درگفت وگو با شبکه قران ومعارف سیما با بیان این مطلب افزود:این دوره از مسابقات بین المللی قران مالزی از کیفیت فنی خوبی برخوردار بود ونمایندگان ۹۰ کشور حضور داشتند.
 
علیزاده با بیان اینکه از یکماه قبل از مسابقات تلاوت هایم را بازخورد می گرفتم واز سه ماه قبل تلاوت برندگان سالهای قبل را بررسی می کردم افزود :یکی از عوامل موفقیت من حضور استاد شاه میوه در کنار من بود که از نظر فنی وروحی خیلی موثر بود وانرژی استاد هنگام تلاوت در روحیه من بسیار تاثیر گذار بود.
 
وی ادامه داد : داوری مسابقات امسال خیلی خوب بود،البته من خیلی چیزها در باره ناداوری ها در مسابقات قران مالزی شنیده بودم ،اما اینگونه نبود،لذا اگر تلاوت ها قدرتمند و مطابق معیارهای داوری باشد متسابق مقام و جایگاه خود را به دست خواهد اورد.
 
این قاری بین المللی قران تاکید کرد: هییت داوران مسابقات هم تصویر واسم ومشخصات قاری را ندارند وبدون اطلاع قبلی داوری می کنند.،علیزاده استقبال مردم مالزی از تلاوت اش را در فینال بسیار با شکوه برشمرد وافزود :بعد از اعلام مقام اولی من در هر نقطه ای از مالزی که می رفتم مردم واقشار مختلف سراغم می امدند وعکس یاد گاری می گرفتند، این نشان دهنده عمومیت توجه مردم مالزی به قران است. وی تاکید کرد : خوشحالم که با کسب این مقام توانستم یاد قاری شهید منا محسن حاجی حسنی کارگر را زنده کنم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار