معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم مطرح کرد؛

اجرا ویژه برنامه‌های هفته مقاومت و پیروزی در قم

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور آیت‌الله سعیدی، سرکشی از ۱۰۰ خانواده شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا و به صدا درآمدن زنگ مقاومت در ۱۰۰ مدرسه به عنوان بخشی از برنامه‌های هفته مقاومت و پیروزی خبر داد.

اجرا ویژه برنامه‌های هفته مقاومت و پیروزی در قم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد بیطرفان ظهر امروز طی نشست خبری که به مناسبت هفته «مقاومت و پیروزی» در سالن جلسات مرکز آموزش آیت‌الله سعیدی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس در طول دفاع مقدس با تبعیت از فرمایشات امام خمینی (ره) کارهای خود را انجام می‌دادند.
 
 وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی در امنیت بالایی قرار داریم، اضافه کرد: اگر در کشورهای همسایه مقاومتی مقابل دولت‌های استکباری دیده می‌شود این مقاومت از انقلاب اسلامی الگوبرداری شده است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) خاطرنشان کرد: در روز نخست هفته مقامت و پیروزی همزمان با دوم خردادماه برنامه‌های مختلف عمومی با محوریت نمایشگاه‌های فرهنگی، ایستگاه‌های صلواتی و سرکشی از خانواده‌های شهدای حماسه آزادسازی و مدافع حرم دنبال می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای حاصل از دفاع مقدس در روز سوم خرداد مورد توجه قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: مراسم تقدیر از پیشکسوتان، به صدا درآوردن زنگ مقاومت و پیروزی در بیش از ۱۰۰ مدرسه و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی لشکر ۱۷ علی بن‌ابیطالب (ع) و با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده، ولی فقیه در استان قم از دیگر برنامه‌های روز سوم خرداد خواهد بود.
 
بیطرفان از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای استان قم در چهارم خردادماه یاد کرد و گفت: آخرین روز هفته مقاومت و پیروزی با محوریت حضور گسترده نیروهای مسلح و مدافعان حرم در نمازهای جمعه دنبال می‌شود.
 
وی یادآور شد: برگزاری دعاهای توسل و کمیل، خاطره‌گویی توسط راویان در مراکز دانشگاهی و پخش سرود جمهوری اسلامی در مدارس از جمله دیگر برنامه‌های هفته مقاومت و پیروزی استان قم است که امیدواریم عموم مردم در این برنامه‌ها حضور قابل توجهی داشته باشند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با اشاره به اینکه سه ویژه برنامه با محوریت بسیج صدا و سیما ویژه گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی تهیه می‌شود، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس که در کنار یکدیگر به خاک سپرده شده‌اند در هفته مقاومت و پیروزی به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه به صورت متمرکز از ۱۰۰ خانواده شهید در هفته مقاومت و پیروزی سرکشی می‌شود، تصریح کرد: در طول سال هر هفته رده‌های مختلف سپاه به ویژه حوزه‌های مقاومت بسیج با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند چرا که این دیدار‌ها در حفظ فرهنگ جهاد و شهادت مؤثر است.
 
بیطرفان با بیان اینکه مسؤولان استانی برای حضور در برنامه‌های مختلف هفته مقاومت و پیروزی دعوت شده‌اند، اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک، عطرافشانی گلزارهای شهدا و حضور در نماز جمعه به عنوان چهار برنامه محوری این هفته دنبال می‌شود.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: در طول سال بیش از هزار یادواره شهدا به همت رده‌های مختلف بسیج و سپاه در استان قم برگزار می‌شود که بخشی از این یادواره‌ها به هفته مقاومت و پیروزی اختصاص دارد.
 
وی از سفر ترامپ به عربستان یاد کرد و ادامه داد: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود چرا که یک روز بعد از انتخابات ایران انجام شده است؛ حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی در سطح منطقه اثرگذاری قابل توجهی به دنبال داشته چرا که خودفروخته‌های منطقه از ترس اقدامات ایران متوسل به ارباب خود شدند و کشورهای مختلف به دنبال جلوگیری از صدور پیام مقاومت و انقلاب اسلامی هستند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.