کرمانشاه؛

آموزشگاه های آزاد بازوی توانمند فنی وحرفه ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد نقش اثرگذاری در توسعه و ترویج آموزش های فنی و مهارتی ایفا می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛داود ناصری امید افزود: آموزشگاه های آزاد بازوی توانمند سازمان آموزش فنی و حرفه ای محسوب می شوند که با شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها و برجسته سازی نقاط قوت، زمینه خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر را فراهم می کنند.

وی گفت: رشد 125 درصدی از عملکرد آموزشگاه های آزاد استان در سال 95 نشان از اهتمام مدیران و موسسان آموزشگاه ها و همچنین توجه خانواده ها به امر مهارت آموزی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به معافیت مالیاتی آموزشگاه های آزاد اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید در مرداد ماه سال 1394 با طرح معافیت مالیاتی و افزایش تعاملات فعالان بخش خصوصی با آموزش مهارت و تخصص به جوانان این مرز و بوم در توسعه و آبادانی کشورمان گام های اساسی و جدی برداشته شد.

سال گذشته در مجموع در 2 بخش دولتی و خصوصی 9 میلیون و 400 هزار نفرساعت آموزش در قالب 40 هزار و 750 نفر دوره به خواهران و برادران استان علاقه مند ارائه شد.

این آموزش ها در قالب 500 حرفه مهارتی در 215 کارگاه مجهز در مراکز دولتی به صورت کاملا رایگان و 350 آموزشگاه بخش خصوصی با شهریه های مصوب تحت نظارت این اداره کل، اجرا شده است.
 
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار