اراک،

طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در اراک آغاز شد

با آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 6 تیم بر بازارهای اراک نظارت می کنند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار و بازرسی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از روز دوشنبه اول خرداد در اراک آغاز شد.
جمشید زند گفت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و 6 تیم محسوس و نامحسوس در کنار ناظران افتخاری مجری طرح بازرسی و نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در بازارهای اراک هستند.
وی افزود: واحدهای صنفی از جمله فروش مرغ وگوشت، نانوایان، قنادان، خواروبارفروشان، خرده فروشان میوه وخرما و تمامی رسته‌های صنفی در ارایه خدمات عرضه کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی در این طرح بازرسی و نظارت می‌شوند.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی تصریح کرد: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود، افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و توجه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضا این ماه اجرایی شد.
زندافزود: مسئولان اتحادیه‌های صنفی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت همانند سال‌های گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری می‌کنند.
وی اضافه کرد: از همشهریان عزیز تفاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه 3820 واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.
انتهای پیام / ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.