داورزنی: ثبات مدیریت در استقلال و پرسپولیس هدف ماست

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت : تمام تلاش مدیریت کلان ورزش ایران ، کمک به ادامه شادکامی و نشاط اجتماعی مردم است.

 
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و با اشاره به توفیق دولت یازدهم در حمایت معنوی و کاهش تنش های این دو باشگاه مردمی اضافه کرد : همگان نتایج در خور توجه این دو تیم که موجب خرسندی هواداران پرشمار شده است در دو فصل گذشته مشاهده کردند و این مهم در سایه هماهنگی ، حمایت و همفکری وزیر ، معاونت قهرمانی و مدیران استقلال و پرسپولیس رقم خورد.
 
داورزنی اضافه کرد : نظر اقای دکتر سلطانی فر از ابتدای حضور خود در وزارت ورزش و جوانان ، آرامش و ثبات و افزایش امید و نشاط است و خوشبختانه در این مدت کمترین تنش را در ورزش ایران شاهد بوده ایم.
 
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با رد شایعات استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس و مداخله وزارت در امور فنی و داخلی این دو باشگاه از سوی معاونت قهرمانی و سایر بخش های وزارتخانه گفت : ثبات در مدیریت این دوباشگاه از تاکیدات اقای سلطانی فر بوده و هست و این موضوع سیاست کلی وزارتخانه محسوب می شود ولی همانطور که قبلا هم اعلام کردیم ترمیم هایی در هیات مدیره دو باشگاه به دلیل درگذشت مرحوم پورحیدری ، استعفای رئیس هیات مدیره استقلال و استعفای اقای زاد مهر از هیات مدیره پرسپولیس خواهیم داشت.
 
داورزنی موفقیت های این دو تیم و خصوصا قهرمانی پرسپولیس را مرهون حمایت هواداران ، رسانه ها و همت مدیران ، بازیکنان و کادر فنی دو باشگاه دانست و گفت : نباید اجازه دهیم در این روزهایی که سراسر کشور در جشن ملی بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است برخی شایعات و اخبار کذب موجب سلب آرامش و نشاط مردم شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار