اهواز؛

جشنواره تئاتر دفاع مقدس پارس میزبان نمایش های خوزستان

هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‎ای دفاع مقدس منطقه ویژه پارس میزبان 4 نمایش از خوزستان می باشد.

جشنواره تئاتر دفاع مقدس پارس میزبان نمایش های خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ هفتمین جشنواره منطقه‎ای تئاتر دفاع مقدس به میزبانی منطقه ویژه پارس و با حضور گروه‎های نمایشی از استان‎های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان، یزد، کرمان و سیستان ‎و بلوچستان از روز گذشته (31 اردیبهشت 96) آغاز شده است.
 
این جشنواره با هدف نشر آثار و ترویج فرهنگ دفاع مقدس با استفاده از قالب هنر نمایش برگزار می‎شود.

پس از انتشار فراخوان این جشنواره 73 اثر در بخش‎های صحنه‎ای و خیابانی به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که کار بازبینی این جشنواره به مدت پنج روز توسط داوران بازبینی (فرید میرشکار، رضا بهارلو، سعید وفایی) صورت گرفت و سرانجام آثار راه یافته به بخش پایان اعلام شد.

در بخش صحنه‎ای این جشنواره 48 فیلم به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که پس از بازبینی 9 اثر از جمله 2 اثر از خوزستان به نام‎های "زیرباران از تو می‌خوانم" به کارگردانی حسین قنواتی و "پرواز پرندگان مهاجر" کاری از مجتبی رستمی‎فر به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند.

در بخش خیابانی نیز  25 اثر به دبیرخانه رسید که پس از بازبینی شش اثر برای اجرا در جشنواره پذیرفته شدند که در این بین "اسو" از بهنام کاوه و "مردان هیروان" از فرامرز غلامیان و هیام احمدی به همراه "زخم فراموشی"‌ از معصومه عمودی که پیش از این در بخش خیابانی حاضر بود، به عنوان نمایندگان استان برای حضور در بخش پایانی این جشنواره انتخاب شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار