عصر امروز؛

آغاز وزن‌کشی دیدار نخست سینا صنعت در لیگ برتر کشتی

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه از آغاز وزن‌کشی عصر امروز برای دیدار نخست در لیگ برتر کشتی در سالن رقابت‌ها واقع در مجموعه ورزشی تختی ایذه خبر داد.

آغاز وزن‌کشی دیدار نخست سینا صنعت در لیگ برتر کشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ ملک‌ محمد بویری، سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه با اشاره به آغاز رقابت‌های این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور گفت: دیدار نخست این تیم با چند هفته تاخیر عصر فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تیم ما از آمادگی کاملی برای حضور در مقابل دانشگاه پیام نور برخوردار است و امیدواریم در یک دیدار پر هیجان و تماشایی بتوانیم پیروز از رقابت خارج شویم.

بویری اظهار داشت: امسال با بهره‌گیری از کشتی‌گیران جوان و ملی‌پوش ایذه‌ای در کنار چند کشتی‌گیر با تجربه دیگر برای خلق افتخاری دیگر به میادین خواهیم رفت.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه ضمن دعوت از ورزش دوستان ایذه‌ای برای حضور در سالن و دیدن این دیدار از نزدیک تصریح کرد: بدون شک ما با حضور هواداران خود می‌توانیم روحیه بیش تری گرفته و از این‌رو امیدواریم شاهد حضور کشتی دوستان در سالن رقابت‌ها باشیم و این هواداران با حضور پرشور خود به تشویق تیم شهرشان بپردازند.

وی در پایان از زحمات کسانی که برای برگزاری این دیدار نقش اساسی ایفا کرده‌اند با تقدیر کرد و اذعان داشت: جا دارد از زحمات هوشنگ حاتمی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان که همکاری بسیاری برای برگزاری این رقابت و آماده شدن سالن رقابت‌ها کشیده‌اند و همچنین انوشیروان بهرامی شهردار ایذه، رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان، ریاست اداره برق و دیگر مسؤولانی که به نوعی برای برگزاری این دیدار زحمت کشیده‌اند تقدیر و تشکر داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.