سمنان؛

عرضه کالاهای اساسی ماه رمضان با قیمت دولتی در استان سمنان

در طرح ضیافت ماه رمضان کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با قیمت دولتی در استان سمنان عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در جلسه هماهنگی اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان گفت : در این طرح باید اتاق اصناف کلیه شهرستان‌ها فهرست واحدهای صنفی منتخب برای توزیع کالاهای اساسی برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد را به مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، استان، اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت ارسال کنند.

مسعود طاهریان مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه از اجرای گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاه‌های مرتبط با توزیع کالاهای طرح ضیافت خبر داد و گفت : این گشت‌ها با هماهنگی جهاد کشاورزی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و دستگاه‌های مرتبط «تعزیرات، اصناف، صنعت و معدن و تجارت» در طول ایام ماه رمضان انجام می‌شود.

مسعود طاهریان به برخی قیمت کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، گوشت منجمد قرمز و گوشت مرغ منجمد برای مصرف‌کننده اشاره کرد و افزود : مصرف‌کننده‌ها می‌توانند این کالاها را در ایام اجرای این طرح به قیمت دولتی مصوب خریداری کنند.

وی تصریح کرد : میزان قیمت شکر در این طرح را 27 و 500 ریال عنوان کرد و اظهار داشت : این کالا از طریق اتحادیه تعاون روستایی توزیع می‌شود.

مدیر تنظیم بازار و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قیمت برنج اروگوئه را 26 هزار و برنج سفید را نیز 27 هزار ریال عنوان کرد و افزود: این اقلام نیز از طریق اتحادیه تعاون روستایی توزیع می‌شود.

طاهریان قیمت مرغ منجمد را 58 هزار ریال و همچنین گوشت قرمز منجمد را نیز 230 هزار ریال عنوان کرد و تصریح کرد : این اقلام از سوی پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت : تمام واحدهای صنفی و فروشگاهی برای تأمین و عرضه اقلام شامل خرما، پنیر و روغن می‌توانند با مدیریت تعاون روستای استان هماهنگی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار