در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رایزنی دانشگاه فرهنگیان با سازمان نوسازی برای بهسازی خوابگاه‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از رایزنی با سازمان نوسازی وزارت آموزش و پرورش برای بهسازی وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.

رایزنی دانشگاه فرهنگیان با سازمان نوسازی برای بهسازی خوابگاه‌ها
معصومه علی‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه امسال در هفته خوابگاه‌ها به دلیل تقارن با ایام انتخابات نامگذاری روزهای هفته از سوی وزارت علوم انجام نشد، عنوان کرد: در دانشگاه برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت این ایام در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: دانشجویان در فضای خوابگاه‌ها تعامل و مشارکت با یکدیگر را تمرین می‌کنند و همواره برای ارتقای کیفیت و اصلاح الگوی مصرف را در برنامه‌ها تاکیدمی شود.
 
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویان در محیط خوابگاهی با توجه به اینکه از مناطق مختلف کشور و با فرهنگ‌های متفاوت کنار هم قرار گرفتند، احترام به یکدیگر و رسوم را باید رعایت کنند.
 
علی نژاد تصریح کرد: به دنبال این مساله ایجاد طرح‌های کارآفرینی در شوراهای صنفی دانشجویی را ایجاد کردیم تا دانشجویان با رسوم مناطق مختلف بیشتر آشنا شوند.
 
وی از حضور پزشکان و روانشناسان به خوابگاه‌ها در هفته خوابگاه‌ها خبر داد و اظهار کرد: پیش از این نیز مراکز مشاوره و پزشک عمومی برای دانشجومعلمان خوابگاهی درنظر گرفته شده، اما در این ایام این خدمات به طور ویژه‌ای ارائه می‌شود.
 
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی‌های گروهی برای دانشجومعلمان به مناسبت گرامیداشت این هفته در نظرگرفتیم تا بامشارکت دتنشجومعلمان فعالیت هایی کم هزینه را تقویت کنیم.
 
علی نژاد در خصوص رسیدگی به وضعیت ساختمان‌های قدیمی خوابگاه‌ها و نوسازی آن بیان کرد: برخی از ساختمان‌ها قدیمی و برخی نیاز به مقاوم سازی وبهسازی دارند که برای تحقق این مساله با سازمان نوسازی وزارت آموزش و پرورش رایزنی هایی درحال انجام است.
 
وی افزود: علاوه بر این مساله از خیرین خوابگاه ساز در دانشگاه دعوت می‌گرددتا به مساله خوابگاه سازی و وقف عام در این زمینه در کنار مدرسه سازی توجه داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار