ساری،

صدور مجوز برای ۲ شهرک صنعتی جدید

مجوز ۲ شهرک صنعتی جدید در مازندران صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی مازندران گفت: مطابق مصوبه هیئت ‌وزیران که توسط معاون اول رئیس‌ جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اجرا ابلاغ شد، صدور و تمدید پروانه تأسیس و بهره ‌برداری شهرک ‌های صنعتی غیردولتی به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران محول شد.

وی هدف از ایجاد شهرک‌ های صنعتی غیردولتی را جلوگیری از پراکندگی واحدهای صنعتی در استان عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط استان، ایجاد شهرک‌ های صنعتی غیردولتی در مازندران در دستور کار قرار گرفت.

موسوی گفت: مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی خاص و مزیتی که بخش خصوصی داشته است، ایجاد شهرک‌ های صنفی بوده و با پیگیری‌ های به‌ عمل ‌آمده و نشست ‌ها و جلسات با اتحادیه ‌های صنفی و فرمانداران، بستر برای ایجاد این دو شهرک صنعتی تخصصی فراهم ‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی مازندران افزود: بر این اساس و در راستای حمایت بخش خصوصی و یکپارچه‌ سازی صنوف و ایجاد رقابت سالم و بر اساس احراز مدارک پروانه تأسیس شهرک صنعتی غیردولتی تخصصی صنعتی توسعه تجارت برنج به مساحت ۱۶.۵ هکتار و شهرک صنعتی غیردولتی بنکداران تغذیه سبز خزر به مساحت ۹.۳ هکتار توسط شرکت شهرک‌ های صنعتی مازندران صادر شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.