شیراز؛

تمدیدمهلت ثبت‌نام مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن

مهلت ثبت‌نام مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن در 5 استان کشور تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی عضو هیئت مدیره تشکل‌های قرآنی کشور از تمدید ثبت‌نام مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی یکساله قرآن در پنج استان کشور تا نیمه خردادماه امسال خبرداد.

شاهسونی افزود: علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم هر چه سریع‌تر با مراجعه به سایت beytolahzan.ir نسبت به ثبت نام در این مدارس اقدام نمایند و نام‌نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.
 
وی ادامه داد: هفدهمین دوره مدارس شبان‌ روزی حفظ و مفاهیم یکساله کل قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان در امسال با 8 مرکز ویژه برادران در استان‌های فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران و خوزستان برگزار می‌شود.
 
شاهسونی همچنین از آغاز ثبت نام مراکز روزانه حفظ تخصصی کل قرآن کریم در مدت دو سال خبرداد و  بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته دوره‌های روزانه حفظ تخصصی کل قرآن کریم در دو سال در 35 شعبه مؤسسه قرآنی بیت الاحزان در 6 استان کشور برگزار می‌شود.
 
وی اظهار داشت: 34 مرکز از این مراکز ویژه خواهران و یک مرکز ویژه برادران است.
 
شاهسونی گفت: داوطلبانی که شرایط سنی 15 تا 30 سال داشته باشند و علاوه بر عدم تأهل و عدم اشتغال به تحصیل، مسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم باشند می‌توانند تا آخر خرداد ماه از طریق سایت مؤسسه به نشانیbeytolahzan.ir مراجعه و اقدام به نام نویسی در این مراکز کنند.
 
مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تصریح کرد: هزینه ثبت نام اولیه این دوره 10 هزار تومان است که پس از گزینش قرآن‌آموزان در مصاحبه، شهریه هر ترم (چهار ماهه) بر حسب مراکز روستایی و شهری بین 40 تا 60 هزار تومان است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار