سمنان;

اسکیت بازان استان به کمپ تیم ملی راه یافتند

رئیس هیأت اسکیت استان سمنان گفت : 5 اسکیت باز از این استان به کمپ تیم ملی که تیرماه در تهران برگزار می شود راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجید مداح رئیس هیأت اسکیت استان سمنان گفت : بر اساس اعلام فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران خانم ها آیدا جعفری و فاطمه عزیزی و آقایان آرمان آخوندی ؛ محمد حسین لاهوتی اشکوری و محمد امین سلامت به کمپ تیم ملی راه یافتند و در صورت موفقیت در اردوی یکروزه و آزمونهایی که به عمل خواهد آمد نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

وی با تأکید بر اینکه خردادماه برگزاری مسابقات اسکیت استانی انتخابی مسابقات قهرمانی کشور را در دستور کار داریم، اضافه کرد: این رقابت‌ها به شکل آزاد در تمام رده‌های سنی انجام می‌شود و جنبه انتخابی برای مسابقات قهرمانی کشور دارد.

رئیس هیأت اسکیت استان سمنان با اشاره به برگزاری مجمع سالانه این هیأت در خردادماه تصریح کرد: مجمع سالانه با هدف بسته شدن تقویم ورزشی و با حضور هیأت‌های شهرستانی انجام می‌شود.

مداح در مورد برگزاری مراسم انتخاب رئیس فدراسیون اسکیت، با بیان اینکه شیوه انتخاب افراد برای حضور در انتخابات فدراسیون اسکیت تغییر پیدا کرده است، اضافه کرد: قرار بر این است که هر یک از نامزدها حداقل مورد تأیید پنج هیأت باشند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.