اصفهان؛

ذخیره‌سازی ۹ هزار تن مرغ منجمد در انبارهای استان اصفهان برای ماه رمضان

استاندار اصفهان گفت: ۹ هزار تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار در انبارهای شرکت پشتیبانی دام استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان پس از شتیدن گزارش مدیران ذیربط در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در راستای تأمین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان بر اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته و تشدید نظارت و کنترل قیمت‌ها و همچنین همکاری بیشتر اتاق اصناف در جهت توزیع مرغ و گوشت منجمد تاکید کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مرغ یکی از اقلام مهم سبد غذایی شهروندان محسوب می‌شود، اظهار داشت: ۹ هزار تن مرغ منجمد جهت تنظیم بازار در انبارهای شرکت پشتیبانی دام استان ذخیره سازی شده است.

وی تأکید کرد: اتاق اصناف باید درباره توزیع مرغ و گوشت منجمد همکاری بیشتری داشته باشد و به‌ویژه مردم در مورد میزان و قیمت گوشت قرمز و مرغ منجمد و همچنین کیفیت آن اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

زرگرپور تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم مایحتاج مردم استان برای این ماه مبارک از جمله برنج، شکر، مرغ و گوشت تأمین و ذخیره سازی شده است و مردم از نظر تأمین کالاهای اساسی و ضروری خود در این ایام اطمینان داشته باشند.

وی با اشاره به گزارش جهاد کشاورزی درباره ۱۱ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان اظهار داشت: با توجه به توزیع این حجم از گوشت سفید مورد نیاز مردم در چند روز آینده طبعاً کنترل و تنظیم لازم در بازار و قیمت مرغ صورت خواهد پذیرفت.

استاندار اصفهان در پایان بر بحث تشدید نظارت و بررسی به صورت مداوم به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین اطلاع رسانی در خصوص اقلام تهیه شده و ذخیره شده جهت کنترل و تنظیم بازار تاکید کرد.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار