زاهدان؛

حماسه غرور آفرین سوم خرداد با جانفشانی رزمندگان، رقم خورد

سوم خرداد روز وعده نصرت الهی به مومنان و صالحان است.

حماسه غرور آفرین سوم خرداد با جانفشانی رزمندگان، رقم خوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حماسه غرور آفرین سوم خرداد با جانفشانی رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، همدلی، وحدت و حضور نیروهای مردمی و مسلح رقم خورد.
 
سرهنگ پاسدار محمد ناظری در مراسم پاسداشت سوم خرداد افزود : سوم خرداد با جانفشانی رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، همدلی، وحدت و حضور نیروهای مردمی و مسلح رقم خورد بگونه ای که موفقیت در این عملیات باعث پیروزی و سربلندی بعدی نیروهای ما در جبهه های حق علیه باطل شد.
 
وی با بیان اینکه خرمشهر در 4 آبان ماه ۵۹به مدت ۱۹ماه در اختیار دشمن قرار گرفت، گفت: سرانجام پس از ۵۷۰ روز اشغال خونین‌شهر رزمندگان با توکل بر خداوند توانستند خط بطلانی بر این اشغال بکشند و مجددا نماز شکر را در مسجد جامع خرمشهر بر پا کنند بگونه ای که در این عملیات  ۵۳ فروند هواپیما، ۲۸۵تانک، ۳۰توپ، ۲۰۰خودرو سبک و سنگین دشمن را رزمندگان اسلام منهدم کردند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه سوم خرداد روز مقاومت، پایداری و روز خرمشهر است، افزود: سوم خرداد روز وعده نصرت الهی به مومنان و صالحان است لذا باید به وعده‌های الهی ایمان بیاوریم و نصرت الهی را باور کنیم و بدانیم اگر خدا را نصرت کنیم خداوند ما را یاری خواهد کرد.
 
جانشین سپاه سلمان با بیان اینکه گرامیداشت این روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و ۸ سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی ثبت و ضبط شده است، گفت: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، صبحگاه های مشترک، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، غبار روبی مزار شهدا، سخنرانی در خطبه های نماز جمعه و غیره از جمله برنامه های این هفته به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار