مهاباد؛

پیام معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مهاباد ضمن گرامیداشت سوم خرداد ، سالروز آزاد سازی خرمشهر طی پیامی این روز بزرگ را به مردم عزیز شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی

سوم خرداد یکی از درخشان ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است که حضرت امام (ره) در شان این روز فرمودند ” خرمشهر را خدا آزاد کرد”

سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم زند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتهای جهان حمایت می شد را از پای در آورد و کام ایرانیان رشید را برای همیشه شیرین کند.

حماسه شگرف آزادسازی خرمشهر، پیروزی سرو قامتانی را پدید آورد که با فتح آفرینی خود، نهایت ایثار، اوج مظلومیت، انتهای پاک بازی و منتهای توکل را رقم زدند. خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی و روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه مقام معظم رهبری و دولتمردان دولت تدبیر و امید تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران را در سایه رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

شجاعی

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مهاباد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.