سنندج؛

توزیع کتاب محبت پنهان در استان کردستان

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: کتاب محبت پنهان تولید واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب استان کردستان توسط انتشارات پرهیب اردیبهشت امسال چاپ و در این ایام نیز در سراسر استان کردستان توزیع می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امین مرادی ضمن گرامیداشت یوم الله سوم خرداد با اشاره به رسالت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در جهت نشر حماسه های بی بدیل آن دوران و حماسه های خلق شده، همسو با تلاش در جهت ثبت و ضبط خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس، گردآوری و ثبت خاطرات آزادگان سرافراز انقلاب اسلامی را نیز در دستور کارحوزه هنری استان قرارگرفته است.

وی به اشاره به آخرین کتاب تولید شده در حوزه هنری کردستان در حوزه ادبیان دفاع مقدس، افزود: به عنوان نخستین اثر خاطرات ۷ سال و نیم دوران اسارت آزاده بیجاری محمد تقی کریمی را در کتابی با عنوان « محبت پنهان» که به همراه ۱۲ نفر از دوستان خود که به گروه ما ۱۳ نفر مشهور شدند، در همان ابتدای جنگ تحمیلی به دستور حضرت امام (ره) لبیک و به جبهه نبرد حق علیه باطل اعزام شدند را تهیه و به منظور ثبت در گنجینه پر افتخار همراهی مردم عزیز کردستان در دوران پر افتخار نظام اسلامی در اختیار عموم علاقه مندان قرار داده است .

وی افزود: محمد تقی کریمی که اکنون بازنشسته آموزش و پرورش است در ۲۸ مرداد ماه ۶۹ پس از تحمل دوران اسارت به عنوان دومین گروه از اسرای آزاده شده اردوگاه موصل به کشور بازگشتند و بخشی از این خاطرات در این کتاب گردآوری شده است.

سوم خرداد به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان همیشه جاوید آن فتح عظیم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.