هشدار یکی از دوستان جیمز کومی به ترامپ: اگر جای تو بودم به شدت می‌ترسیدم!

یکی از افراد مورد اعتماد رئیس سابق اف‌بی‌آی معتقد است دونالد ترامپ باید از اسنادی که احتمال دارد علیه وی منتشر شود، بترسد.

هشدار یکی از دوستان
به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ یکی از نزدیکان "جیمز کومی"، رئیس سابق اف بی آی اعلام کرد دونالد ترامپ باید از اسنادی که احتمال دارد علیه وی منتشر شود، بترسد.

"بنجامین ویتس" که خود را یکی از افراد مورد اعتماد جیمز کومی معرفی می‌کند به سی ان ان گفت: «کومی در سِمت خود خوب عمل کرد. او برای شغلش زمان گذاشته؛ هرچند نباید نسبت به کناره گیری او از کابینه ترامپ تاسف خورد. به عقیده من او فرصتی به دست آورده تا داستان خود را که پیش از این به صورت خصوصی بیان می‌کرد، در یک محیط عمومی پخش کند.»

وی ادامه داد: به عقیده من باید منتظر بازتاب واقعیت از مردی که داستانی برای گفتن دارد، باشیم. اگر جای ترامپ بودم به شدت می‌ترسیدم.

جیمز کومی، رئیس پیشین اف‌بی‌آی که چندی پیش از سوی دونالد ترامپ، از کار برکنار شده بود، اعلام کرده به شرطی حاضر است در کنگره آمریکا درباره تحقیقات درخصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا شهادت دهد که جلسه استماع به صورت علنی برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار