جلالی: نعمتی به پرسپولیس نمی رود

سرمربی تیم پیکان گفت:امروز نعمتی به باشگاه آمد و اعلام کرد که تمایل دارد فصل بعد هم در تیم پیکان بماند و برهمین اساس پیوستن او به تیم پرپسولیس منتفی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتر،اظهار داشت: در جلسه امروز مربیان مشکلات و مسائلی را که مدنظرشان بود مطرح کردند. عده‌ای از مربیان حضور داشتند و برخی از مربیان هم در این نشست غیبت داشتند که اگر آن ها حضور پیدا می کردند مطمئنا بهتر بود.
 
وی افزود: درباره برنامه لیگ و مسائل مختلف صحبت شد. باید برنامه لیگ را به صورت دقیق مطالعه کنیم و نظرمان را به صورت مکتوب به مسئولان اعلام کنیم.
 
سرمربی پیکان در مورد غیبت مربیان سرشناس لیگ برتری در این جلسه،‌تصریح کرد: شاید به دلایلی شخصی نتوانستند در این جلسه شرکت کنند اما بهتر بود در جلسه حضور داشتند. اینکه مربیان مشکلات را در ابتدای کار به مسئولان بگویند بهتر است تا اینکه در ادامه مسابقات مشکلات را مطرح کنند.
 
وی در مورد وضعیت سیامک نعمتی و مذاکره این بازیکن با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:بیشتر بازیکنان تیم ما قراردادشان یکساله بود. با فضای سختی مواجه شدیم بازیکنانی که در ابتدای فصل گذشته ناشناخته بودند و کسی آن ها را نمی شناخت اکنون سرشناس شده اند مدنظر سایر باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفتند که مطمئنا این مسئله نمی تواند زیاد خوشایند باشد.
 
جلالی در مورد اینکه آیا نعمتی در پیکان می ماند یا خیر، اظهار داشت:‌امروز نعمتی به باشگاه آمد و طی صحبتی که با من انجام دادف اعلام کرد که تمایل دارد فصل بعد هم در تیم پیکان بماند و برهمین اساس خیلی بعد به نظر می رسد او به تیم پرسپولیس برود.
 
وی در مورد اینکه این موضوع در مورد منشا هم مطرح می‌شد اما این بازیکن از پیکان به پرسپولیس پیوست،گفت: از نیم فصل گفتم که دیگر منشا جزء نفرات تیم ما نیست. در همان نیم فصل کار را برای فصل بعد تمام کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار