کرمانشاه؛

مراسم باشکوه رحلت امام در کرمانشاه

مشاور عالي استاندار کرمانشاه گفت: به مناسبت فرا رسيدن بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني(ره) مراسم باشكوهی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جعفر همتي گفت: مراسم بيست و هشتمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) مصادف با ماه مبارك رمضان است، لذا امسال اعزامي از استان به مرقد مطهر امام راحل نخواهيم نداشت، اما در نظر داريم مراسم باشكوه و در شان امام خميني(ره) در روز 14 خرداد در كرمانشاه برگزار کنيم.

وي با بيان اينكه امام خميني(ره) عزت و افتخار انقلاب اسلامي است، گفت: برنامه ريزي لازم براي برگزاری مراسمي با حضور گسترده مردم در تمامي شهرستان ها به ويژه در مسجد جامع كرمانشاه در روز 14 خرداد در حال انجام است و از همه دستگاه ها مي خواهيم نهايت اهتمام را در اين راستا بكار گيرند.

مشاور عالي استاندار کرمانشاه اظهار کرد: بايد هماهنگي هاي لازم براي پذيرايي از پنج هزار نفر از شركت كنندگان در مراسم در روز 14 خرداد در مسجد جامع كرمانشاه به صرف افطار و شام صورت گيرد. همچنين اقدامات لازم نيز جهت دعوت يكي از سخنرانان مشهور كشور جهت سخنراني در اين مراسم باشكوه انجام شود.

رئيس ستاد بيست و هشتمين سالگرد ارتحال امام(ره) در استان گفت: اداره كل ارشاد و فرهنگ اسلامي استان بايد برشورهايي از زندگي و مبارزات امام براي توزيع در مراسم 14 خرداد در مسجد جامع كرمانشاه آماده و توزيع کند. همچنين شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان نيز اقدام به تهيه پوسترهاي مزين به تصوير امام(ره) و تصوير مشترك امام و رهبري نمايد. همچنين سازمان تبليغات اسلامي استان نيز مسئوليت برگزاري مسابقه اي با اهداء جوايز در اين مراسم را به عهده دارد.

وي تاكيد كرد: مديران و مسئولين ادارات استان بايد به همراه كاركنان خود به صورت گسترده در مراسم مسجد جامع كرمانشاه در روز 14 خرداد حضور داشته باشند و تلاش کنيم تا مردم به صورت خودجوش حضوري گسترده و باشكوه داشته باشند، زيرا همين حضورها خنثي كننده بسياري از توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي  است.

همتی افزود: فرمانداران شهرستان ها نيز بايد براي برگزاري مراسم در 14 خرداد در شهرستان هاي خود اقدام کنند.

وي تصريح كرد: همچنين بايد از سوي فرمانداري ها و بخشداري ها براي برگزاري مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در روستاها اقدامات لازم صورت گيرد و مسئوليت مستقيم كار در روستاها به عهده سازمان جهادكشاورزي استان است.

مشاور عالي استاندار در ادامه به حضور و مشاركت گسترده مردم در انتخابات روز 29 ارديبهشت ماه اشاره كرد و گفت: مردم ايران اسلامي با داشتن مشكلات اقتصادي در اين انتخابات حضوري باشكوه داشتند و به فرمان رهبر خود ليبك گفتند، لذا بايد قدردان چنين مردمي باشيم و نهايت اهتمام خود را با كار و تلاش براي حل مشكلات آتها بكار گيريم.


وي گفت: حضور 42 ميليون از مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي به معناي عشق آنان به امام(ره)، انقلاب و رهبري است.

رئيس ستاد بيست و هشتمين سالگرد ارتحال امام در استان در پايان گفت: ادارات استان موظفند نسبت به تهيه بنرهايي با سخني از مقام معظم رهبري كه فرمودند "اين انقلاب بدون نام امام خميني(ره) در جهان شناخته شده نيست" براي نصب در سطح شهر اقدام كنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.