اراک؛

همایش طلایه‌داران تبلیغ باحضور ۳۰۰ مبلغ دینی و امام جماعت در اراک

در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران تبلیغ باحضور ۳۰۰ مبلغ دینی و امام جماعت در اراک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛به مناسبت  ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران تبلیغ باحضور ۳۰۰ مبلغ دینی و امام جماعت در  در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در اراک برگزار شد.
حجت الاسلام قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این همایش با بیان اینکه همایش طلایه‌داران تبلیغ در سطح شهرستان های این استان هم برگزار می شود گفت: این همایش ها  به منظور آماده سازی، ارائه سرفصل های آموزشی، بیان اهمیت و جایگاه ائمه جماعت در تبیین مسائل اعتقادی و اجتماعی مردم، ایجاد وحدت رویه تبلیغی بین روحانیون و تجدید روحیه مبلغان اعزامی و با هدف تبیین و تشریح فرصت‌های ترویج و تبلیغ معارف دینی برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام قربانپور افزود:  با توجه به اینکه علما پرچم‌دار تبلیغ، راهنمای جامعه، مربی و معلم عمومی جامعه محسوب می‌شوندو مسائل و موضوعات مهم جامعه توسط علما به مردم گفته می‌شودو به سؤالات دینی مردم پاسخ می‌دهند، ماه رمضان فرصت مغتنمی است که علما از حضور بیشتر مردم در مساجد استفاده کنند و ارتباط لازم را با مردم برقرار کنند.
 
وی اضافه کرد: دین اسلام همواره بر جایگاه رفیع علمای دینی در اجتماع تاکید فراوان داشته و کسانی که ملبس به لباس عالمیت دینی هستند با توجه به جایگاه خود در جامعه، می توانند تحول فکری مثبت و فرهنگ سازی ایجاد کنند.

انتهای پیام /ج
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.