اردبیل؛

ساخت 100 کلاس درس توسط خیران اردبیلی

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: امسال خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل قصد دارند تا ۱۰۰ کلاس درس را ساخته و تحویل آموزش و پرورش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد قرآن‌نویس در آئین کلنگ‌زنیپروژه کتابخانه خیرساز مدرسه شهید خیابانی در روستای طولش شهرستان خلخال اظهار داشت: این کتابخانه توسط ایرانیان خیر و نیک‌اندیش مقیم آمریکا در این منطقه احداث شده و در اختیار دانش‌آموزان این روستا قرار می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر ساخت این کتابخانه، ایرانیان مقیم آمریکا برای احداث و تکمیل مدرسه نیمه‌کار این روستا نیز مشارکت مالی و کمک می‌کنند که امیدواریم با این امر شاهد تکمیل و راه‌اندازی این مدرسه بوده و بتوانیم آن را برای تحصیل دانش‌آموزان تجهیز و آماده‌سازی کنیم.

قرآن‌نویس با اشاره به ساخت 235مدرسه در قالب یک‌ هزار و 398 کلاس درس در سطح استان توسط خیرین بیان کرد:امسال نیز خیرین قصد دارند تا 100 کلاس درس را ساخته و تحویل آموزش و پرورش دهند که امیدواریم در طول سال زمینه ساخت و تحویل این واحدهای‌ آموزشی در سطح استان اردبیل فراهم آید.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل تصریح کرد:‌ در کنار این تعداد واحد آموزشی، به همت خیرین دو باب واحد شبانه‌روزی، هفت باب نمازخانه، سه باب کتابخانه و دو باب کارگاه و آزمایشگاه و یک باب خوابگاه دانش‌آموزی احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.