توقیف چهار دستگاه خودرو حامل پوشاک قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف چهار دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

توقیف چهار دستگاه خودرو حامل پوشاک قاچاق در عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سهام صالحی ظهر پنجشنبه به خبرنگاران گفت: مقابله با قاچاق کالا به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار است و در این راستا طرح‌های خوبی اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه اظهار داشت: با اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان عسلویه موفقیت‌های خوبی کسب شده است و شاهد افزایش کشفیات قاچاق هستیم.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان چهار دستگاه سواری شوتی که از انباری در شهر نخل تقی اقدام به بارگیری پوشاک قاچاق کرده و قصد خروج از شهرستان به سمت استان های همجوار را داشتند شناسایی و متوقف کردند.

صالحی بیان کرد: گشت پلیس آگاهی سریعا هر چهار دستگاه خودرو را متوقف و در بازرسی از آنها تعداد زیادی البسه قاچاق را که فاقد هرگونه مدرک گمرکی بود کردند.  

وی ادامه داد: ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان دو میلیارد ریال است و در این رابطه چهار نفر متخلف به همراه خودرو و کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.