اصفهان؛

توزیع 1200 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز گفت: در ایام ماه مبارک رمضان با کمک خیران تعداد هزار و 200 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضا مومی اردستانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد هزار و 214 خانوار تحت پوشش کمیته امداد نطنز هستند که علاوه بر توزیع هزار و 200 سبد غذایی بین مدد جویان، تعداد 2 هزار پرس غذای گرم به صورت افطاری بین آن ها توزیع می شود.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز پیرامون طرح محسنین که در این شهرستان در حال اجرا است، گفت: طرح محسنین مرتبط با خانواده های نیازمندی است که در همه بعدهای زندگی دچار مشکلات عدیده ای هستند.
 
وی تصریح کرد: حامیان و نیکوکاران در قالب طرح محسنین، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به خانواده های نیازمند تحت حمایت اهدا کرده اند که این کمک ها از طریق این سازمان به دست نیازمندان می رسد.
 
مومی اردستانی بیان کرد: افزایش تعامل و ارتباط سازنده با لایه های مختلف اجتماع جهت تقویت روحیه همکاری و احیای سنت های حسنه الهی در راستای فقر زدایی از هدف های اجرای طرح محسنین است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار