شیراز؛

اعلام ویژه برنامه‌های حرم شاهچراغ (ع) در ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه‌های حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان احمدی و محمدی گفت: در این حرم مطهر سه دهه سخنرانی با حضور حجت الاسلام شریفی نیا، رضوی اردکانی و منیری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی افزود: محور اصلی این سخنرانی‌ها تفسیر قرآن و فضائل تلاوت قرآن، وظایف روزه داران، سبک زندگی قرآنی، تعمیق معارف دینی و تذهیب نفس است.

وی ادامه داد: نهمین نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان از 11 تا 19 خرداد در بست شهید دستغیب در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام سلامی اظهار داشت: در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف هنری، محافل، نشست‌های علمی، جلسات تدبر در قرآن، تئاترهای خیابانی و برنامه‌های مختلف به‌همت هنرمندان، قرآن‌پژوهان، قاریان، حافظان و قرآن دوستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های ترتیل قرآن کریم حرم مطهر روزهای ماه مبارک رمضان در شبستان امام خمینی برگزار می‌شود و به صورت زنده از ساعت 11 و 30  تا 12 و 30 دقیقه از شبکه فارس پخش می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: مراسم شب احیا نیز شب های 19، 21 و 23 ماه رمضان از ساعت 21 تا یک بامداد در حرم مطهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار