عبدالهى :اميدوارم با آناليز خوب كادر فنى وتلاش بازيكنان العين را شكست دهيم

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت :اميدوارم با آناليز خوب كادر فنى و تلاش تمامى بازيكنان بتوانيم تيم العين را شكست دهيم و برنده ميدان باشيم .

عبدالهى :اميدوارم با اناليز خوب كادر فنى وتلاش بازيكنان العين را شكست دهيمنصراله عبدالهى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعيت جذب بازيكنان جديد اظهار داشت در ابتدا بايد بگويم ما تمام ستاره هاى تيم را در اختيار داريم و تنها طبق صلاح ديد منصوريان قرار است دو با سه بازیکن به تيم اضافه شود. به نوعى ما جاى خالى در ليست نداريم و اگر بخواهیم بازیکن بیشتری جذب كنيم، باید از لیست خودمان کم کنیم. 

وى ادامه داد :ما تنها یکی دو بازیکن زیر 23 سال و بزرگسال جاى خالى داريم و اكثر اسامى اى كه نام برده مى شود شایعه است.

وى درباره اينكه آيا استقلال مى تواند صعود كند يا خير گفت :به نظرم، 30 درصد راه را رفته‌ایم و 70 درصد دیگر را باید در امارات پشت سر بگذاریم چرا كه به طور حتم گرماى امارات تأثیر منفی خواهد داشت و از طرفى تيم العين هواداران زيادى دارد و ضمن اینکه بازیکنی هم که همراه‌شان به ایران نیامد، قطعا در بازی برگشت حضور خواهد داشت.


عبدالهى بيان كرد :اما در طرف مقابل كادر فنی تيم ما هم به خوبى حریف را آنالیز کرده‌ و هر طور شده با تلاش بازيكنان باید روشى به کار ببریم که بتوانیم حریف را شکست دهیم. همچنين اميدوارم بازيكنان با به ثمر رساندن گل به نوعى باعث افزايش روحيه تيم شوند و با حمايت هوادارانى كه در ورزشگاه ما را حمايت مى كنند برنده بازى برگشت مقابل العين باشيم 

سرپرست تيم فوتبال استقلال درباره جو سازى اماراتى ها مبنى بر اينكه هواداران استقلال سنگ پرتاب كردند اظهار داشت :به هيچ عنوان در ورزشگاه اتفاقى رخ نداد و به نظر من اين بازى از معدود ديدار هايى بود كه بدون حادثه برگزار شده است .جا دارد از هواداران تشکر کنیم که رعایت همه چیز را کردند و به طور حتم این کار باعث می‌شود نگاه AFC به ما تغییر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار