جام جهانی جوانان

ونزوئلا و مکزیک صعود کردند/آلمان به لیست انتظار رفت

در ادامه رقابتهای جام جهانی فوتبال جوانان ، تیم های گروه B سومین و آخرین مسابقشان را در دور گروهی انجام دادند و تیم های ونزوئلا و مکزیک از این گروه به مرحله حذفی رسیدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه رقابتهای جام جهانی فوتبال جوانان ، تیم های گروه B سومین و آخرین مسابقشان را در دور گروهی انجام دادند و تیم های ونزوئلا و مکزیک از این گروه به مرحله حذفی رسیدند.
 
تیم جوانان آلمان مقابل تیم گمنام وانواتو قرار گرفت که با نتیجه سه بر دو پیروز شد. آلمان با این پیروزی چهار امتیازی شد و  به دلیل تفضل گل کمتر نسبت به مکزیک در رتبه سوم قرار گرفت و به لیست انتظار رفت.
 
در دیگر مسابقه این گروه نیزونزوئلا با یک گل مکزیک را شکست داد و با 9 امتیاز از سه مسابقه مقتدرانه به مرحله بعد راه یافت.مکزیک نیز با چهار امتیاز و تفاضل گل صفر ، با گل تفاضل گل بهتر نسبت به آلمان راهی مرحله بعد شد.
 
در پایان بازی های این گروه، ونزوئلا با کسب ۹ امتیاز صدرنشین شد و به دور بعدی راه یافت. مکزیک با ۴ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به آلمان در رده دوم قرار گرفت و راهی دور بعد شد. آلمان هم با چهار امتیاز سوم شد و باید در انتظار نتایج سایر گروهها بماند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار