شانس یونتوس از رئال مادرید برای قهرمانی بیشتر است

برانکو: لخویا با حضور العربی قدرتمند می شود/ جذب مدافع اولویت نقل و انتقالاتی تیم ما است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: العربی بازیکن موثری برای لخویای قطر است و این تیم قطر ی با حضور این بازیکن قدرتمندتر می شود.

برانکو: لخویا با حضور العربی قدرتمند می شود/ جذب مدافع اولویت نقل و انتقالاتی تیم ما استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برانکو بعد از پایان تمرین امروز درباره بازی برگشت برابر لخویای قطر اظهار کرد: نیمه دوم بازی با لخویای قطر را پیش رو داریم. تیم لخویا از امتیاز میزبانی برخوردار است و وضعیت بهتری نسبت به تیم ما دارد اما این تیم هم شرایط سختی در بازی برگشت دارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال برای گلزنی به قطر می رویم و به بازیکنان تیم خود خوش بین و اعتماد دارم. لخویا تیم خوب و منسجمی دارد اما با وجود گرما و روزهای پایانی فصل کار برای هر دو تیم سخت است. 

برانکو درباره حضور العربی در ترکیب لخویا در بازی برگشت بیان کرد: اگر العربی در این بازی حضور داشته باشد شرایط برای تیم ما سخت می شود چرا که العربی یکی از بازیکنان موثر لخویا است. وی آقای گل لیگ قطر است و از زمان حضورم در عربستان وی را می شناسم. این بازیکن در هجده قدم محوطه جریمه خیلی خوب بازی می کند و در صورت حضور این بازیکن در ترکیب لخویا این تیم قدرتمند تر از قبل می شود. 

وی در مورد آنالیز ای اف سی از بازی پرسپولیس و لخویای قطر تصریح کرد: این آنالیز نشان می دهد که تیم ما برتر از حریف در بازی رفت بودیم و امیدوارم در بازی برگشت این تیم قطرری را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. 

سرمربی پرسپولیس درباره زمان بازی سوپر جام مقابل نفت تهران تصریح کرد: مشکلی برای زمان این بازی نداریم و منتظر زمان شروع این بازی هستیم. 

برانکو در باره فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات گقت: من به باشگاه لیست دادم و در زمانی که نیستم پیگیر بازیکنان جذب شده خواهم بود. بازیکنان زیادی را برای به خدمت گرفتن به باشگاه دادم و قبل از هر چیز می خواهیم خط دفاع خود را تقویت کنیم اما در هر پستی هم بازیکن می خواهیم. 

وی در مورد اظهارات پراهیچ در فضای مجازی گفت: پراهیچ بازیکن فوق العاده ای است و اسامی زیادی برای مذاکره دادیم و نام بازیکنان مدنظرم به زودی مشخص می شود. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه با مودریچ و مانژوکیچ در یونتوس در تماس است یا نه!و به نظرش کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شوند، خاطر نشان کرد: بله ارتباط خوبی با هر دو بازیکن دارم و در یک تیم با آنها کار کردم. احساس خوبی دارم که دو شاگردم در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند. البته شانس یونتوس را بیشتر از رئال مادرید می دانم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار