خروجی لیگ برتر و دست یک بسکتبال چیست؟

لیگ برتر بسکتبال با قهرمانی پتروشیمی بندرامام به پایان رسید اما خروجی این لیگ ها چیست؟

خروجی لیگ برتر و دست یک بسکتبال چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: لیگ برتر بسکتبال پس از گذشت 9 ماه بالاخره با قهرمانی پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال از 6 آبان 95 آغاز شد و 4 خرداد 96 قهرمانش را معرفی کرد و در  بازی رده بندی هم  میان تیم های شهرداری اراک و دانشگاه آزاد یک روز بعد هم ادامه پیدا کرد. در سال های اخیر نحوه برگزاری لیگ برتر بارها تغییر کرده است. لیگ ملی ، حرفه ای ، بازی های چند مرحله ای و پلی آف های 3 از 5 یا 4 از 7 ؛ تیم ها را در شرایط نامناسبی قرار داد.

نماینده شیراز که در پایان دور مقدماتی کناره گیری کرد یا شهرداری اراک که بحران سخت مالی دست و پنجه نرم کرد . تیم های بسکتبال  به غیر از تیم های جنوبی که از سرمایه زیادی برخوردار هستند.توانستند عملکرد به سزایی داشته باشند.


 قهرمان لیگ از پیش مشخص بود

قهرمان لیگ برتر از قبل برای همه مشخص بود زیرا تیمی که مهره های اصلی تیم ملی را در ترکیب خود داشته باشد به طور حتم قهرمان خواهد شد.به خصوص اینکه باشگاه پتروشیمی در مرحله پلی آف حامد حدادی را جذب کرد.بازیکنی که همه تیم ها در مقابلش کم میاورند و بازی را واگذار می کنند . اما در کل لیگ امسال از هیجان خاصی برخوردار نبود و قهرمان لیگ از پیش تعیین شده بود.


خروجی لیگ برتر و دسته یک چیست؟

لیگ بسکتبال سالانه بازیکنان زیادی را آموزش و پرورش می دهد تا برای رقابت های بزرگ تر آماده شوند اما واقعا خروجی این لیگ ها چیست؟ زمانی که فدراسیون بسکتبال نتواند بازیکنان را برای رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی به باکو اعزام کند،چرا لیگ را تشکیل می دهد؟ آیا تنها باید تنها برای برگزاری رقابت های آسیایی دست به کار شود و بسکتبالیست ها را راهی این مسابقات کند؟

اردوی تیم ملی از 12 خرداد

 تیم ملی بسکتبال تا چند روز دیگر اردوی خود را آغاز می کند تا برای انجام بازی تدارکاتی با تیم قرمز چین به این کشور برود.همچنین ملی پوشان بسکتبال حدود 70 روز دیگر باید در رقابت های آسیا کاپ لبنان با برترین های آسیا و اقیانوسیه بازی کنند. سرمربی تیم ملی هم همچنان مهران حاتمی است با آنکه گفته می شد سرمربی خارجی جذب خواهند کرد.اما ملی پوشان تنها یک هفته برای ریکاوری فرصت دارند و بلافاصله باید به اردوی تیم ملی در تالار آزادی بروند.برخی از بازیکنان هم به علت مصدومیت قادر نیستند در این اردو شرکت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار