رضایی:مسابقات آسیایی از سطح تیم ملی ایران پایین تر است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیم ملی مردان ایران قهرمان جهان و پارالمپیک است و مسابقات آسیایی در سطح بازی ما نیست.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان قهرمان جهان و پارالمپیک است و مسابقات آسیایی چین در سطح بازی تیم ملی ایران نیست و فقط برای ما حکم دیدار تدارکاتی را دارد و به خاطر کسب رنکینگ در این مسابقات حاضر می شویم و تمام هدف ما تکرار قهرمانی در رقابت های جهانی هلند است.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد:تیم ملی مردان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند و به همین منظور اردوی بعدی تیم های ملی متصل به اعزام است و در اواخر خردادماه برگزار می شود.
 
وی درباره تیم های حاضر در این مسابقات عنوان کرد: 9 تیم در بخش مردان و 7 تیم در بخش بانوان در این رقابت ها حضور دارند که دو تیم اول هر گروه سهمیه مسابقات جهانی هلند و پارآسیایی اندونزی 2018 را کسب می کنند.
 
رضایی تصریح کرد: تیم ملی مردان کشورمان به دلیل قهرمانی در جهان و پارالمپیک و تیم ملی بانوان چین به خاطر قهرمانی در جهان سهمیه حضور در رقابت ها را دارند و در نتیجه سهمیه رقابت های هلند و اندونزی به تیم های دوم و سوم این مسابقات داده می شود.
 
وی ادامه داد: تیم ملی بانوان ما برای حضور در پارآسیایی اندونزی و جهانی هلند باید در این مسابقات در جایگاه دوم و سوم قرار بگیرد که با حضور تیم های چین و ژاپن کار مشکلی را پیشرو دارد اما با برنامه ریزی که انجام شده امیدوار هستیم که بانوان ما سهمیه را کسب کنند.
 
رضایی در مورد وضعیت کادر فنی تیم ملی بانوان گفت: در حال حاضر این تیم با هدایت مریم ایران منش به کار خود ادامه می دهد و پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا نفرات کادر فنی به طور قطعی مشخص می شوند.
 
سرمربی تیم ملی مردان درباره وضعیت تمرین ملی پوشان عنوان کرد: در بخش مردان تمرینات را برای موفقیت در مسابقات جهانی هلند آغاز کردیم اما برای بانوان بر اساس این مسابقات برنامه تمرینی به ملی پوشان دادیم.
 
وی تصریح کرد: در تیم ملی بانوان 5 بازیکن نسبت به رقابت های پارالمپیک ریو تغییر کردند و جوان گرایی خوب در تیم انجام شده و به نیروهای جوان فرصت دادیم تا در تیم ملی حاضر شوند تا انگیزه ملی پوشان سابق نیز برای ماندن در تیم افزایش پیدا کند.
 
سرمربی تیم ملی افزود: مسابقات داخلی و قهرمانی کشور،برپایی اردوهای منظم و نیز دیدار تدارکاتی با تیم های ملی سایر کشورها به موفقیت ملی پوشان و تیم های ما کمک زیادی می کند که خوشبختانه مسابقات لیگ و اردوها به طور منظم برگزار می شود و اگر بتوانیم دیدارهای تدارکاتی را نیز به روند کار تیم ملی اضافه کنیم به طور حتم نتیایج بهتری کسب می شود.
 
وی در ادامه عنوان کرد: به همین منظور اواخر مردادماه سال جاری با تیم ملی مردان آلمان اردوی مشترکی را به میزبانی کشورمان در بخش آقایان برگزار می کنیم و در نظر داریم با رایزنی با کشورهای آسیایی اردوی تدارکاتی نیز برای بانوان چه در ایران و چه در خارج از کشور برگزار کنیم.
 
سرمربی تیم ملی مردان در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما از حضور در مسابقات آسیایی چین کسب سهمیه برای بانوان و افزایش آمادگی مردان والیبال نشسته کشورمان است که امیدوارم با تلاش به این مهم دست پیدا کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار