میزبانی صالح علا از روزه‌داران همراه با رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران امسال شب های افطار با اجرای محمد صالح علا میزبان روزه داران در ماه مهمانی خداست.

میزبانی صالح علا از روزه‌داران همراه با رادیو تهران
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه رادیویی تهران امسال شب های افطار با اجرای محمد صالح علا میزبان روزه داران در ماه مهمانی خداست.
 
سعید معدن‌کن، مدیر رادیو تهران درباره ویژه برنامه افطار رادیو تهران با نام «دعوت» گفت: شروع این برنامه به‌عهده محمد صالح علا است که مردم را برای حضور در سفره افطار دعوت می‌کند. ترویج افطار ساده و معرفی مدافعان حرم و شهدای انقلاب از دیگر بخش‌های برنامه است. ویژه برنامه‌هایی نیز برای شب‌های قدر و ایام شهادت آماده کرده‌ایم.
 
وی با اشاره به برنامه «بر بلندای همت» گفت: این برنامه با محور ترویج کسب روزی حلال، کارآفرینان برتر و... پخش می‌شود.
 
 برنامه «قلب من کتابی است گشوده» به مدت 15 دقیقه روی آنتن می‌رود که با الهام گرفتن از یک آیه قرآن به مصادیق زندگی امروز می‌پردازد.
 
«یا عشق ادرکنی» با محوریت فلسفه انتظار و تاثیر آن در زندگی روزمره مردم و سریال «شکر ماه» از دیگر برنامه‌هایی است که برای پخش در نظر گرفته‌ایم.
 
ویژه برنامه سحرگاهی نیز با نام «به تماشاگه سوگند» روی آنتن می‌رود و کارشناس برنامه آقای کاکاوند است. مخاطبان می توانند این برنامه را از ساعت 3 تا 4 و 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز دنبال کنند.
 
علاوه بر این؛ از امشب ششم خرداد تا پایان ماه مهمانی خدا، برنامه «کتاب شب» کتاب نهج‌البلاغه ترجمه سیدعلی موسوی گرمارودی را با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌کند.  
 
برنامه کتاب شب کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی است که هر شب از ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می شود.
 
 
انتهای پیام/

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.