تبریز؛

نخستین جلسه شورای پنجم تبریز 14 مرداد برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شورای چهارم تا چهاردهم مرداد ماه سال جاری به فعالیت خود ادامه داد، گفت: با توجه به اعتراضات بوجود آمده در روزهای پس از اعلام نتایج شورای پنجم باعث شده هنور جلسه‌های شورای چهارم برگزار نشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه لازم است شورای چهارم تا چهاردهم مرداد ماه سال جاری به فعالیت خود ادامه داد و جلسات هفتگی را برگزار کند، گفت: با این حال اعتراضات بوجود آمده در روزهای پس از اعلام نتایج شورای پنجم باعث شده که فعلا نتوانیم جلسات باقی مانده شورای چهارم را برگزار کنیم و جلسه علنی فردا نیز برگزار نمی شود.
 
رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه در تاریخ  14 مرداد اولین جلسه شورای پنجم برگزار خواهد شد، گفت: در همان تاریخ و با حضور هیئت رئیسه سنی رای گیری برای انتخاب هیئت رئیسه شورای پنجم در سال آتی انجام خواهد شد و پس از انتخاب هیئت رئیسه  موضوع انتخاب شهردار تبریز مطرح خواهد شد.
 
دبیری افزود: با توجه به اینکه نتایج این دوره کمی دور از انتظار بود و اعتراضاتی در مورد آن وجود دارد با وجود تمایلمان به برگزاری جلسات هنوز نتوانستیم این کار را انجام دهیم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار