همدان؛

طرح ضیافت الهی در ۵۴ بقعه متبرکه استان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: طرح ضیافت الهی در ۵۴ بقعه متبرکه استان در ماه رمضان برگزار می شود.

طرح ضیافت الهی در ۵۴ بقعه متبرکه استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حسن رضوی گفت: طرح ضیافت الهی به مدت 30 روز از ابتدا تا آخر ماه مبارک رمضان در 54 بقعه متبرکه استان همدان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این طرح 55 مبلغ بومی و اعزامی با حضور در بقاع متبرکه و مناطق روستایی محروم به امر مشاوره در خصوص ازدواج، خانواده، اعتقادی و... می پردازند.

رضوی افزود: برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و برگزاری مراسم‌های شب قدر از جمله فعالیت‌های مبلغان در این طرح است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن را از محوری ترین برنامه‌های مورد نظر در ماه مبارک رمضان دانست و ابراز کرد: محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و کشوری در مساجد و امامزادگان شاخص برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح ضیافت الهی تقویت باورها و اعتقادات، ایجاد فضای معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه و بهره‌گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان است، گفت: این برنامه با رویکرد تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب‌ معنوی اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در امامزاده عبدالله همدان خبرداد و افزود: این محفل انس با قرآن کریم به صورت زنده از رسانه ملی پخش می شود.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.