ساری،

راه اندازی کمپین نه به روزه خواری

کمپین نه به روزه خواری در ماه مبارک رمضان در مازندران تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در نشست با اصحاب رسانه گفت: مازندران در حوزه امر به معروف و نهی از منکر 12 شهید تقدیم انقلاب کرد.

وی به تصویب قانون آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد وافزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر با روندی قانونی و استفاده از ظرفیت های موجود در دو بخش ستادی در قالب شعار های امر به معروف و نهی از منکر و سطح جامعه در قالب تذکر لسانی فعالیت می کنند.

صالحی به برپایی کمپین نه به روزه خواری در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر در شب های ماه مبارک رمضان به رعایت عفاف و حجاب تذکر خواهند داد.

وی با تشریح اقدامات ستاد در استان و شهرستان ها جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی افزود: تشکیل یک گروه مردم نهاد لازمه ترویج و نهادینه سازی معروف در جامعه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی است، گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر که همان ترویج معروفات است توسط نیرو های داوطلب مردمی انجام می شود.

صالحی وظیف ستاد امر به معروف و نهی از منکر را پیشگیری دانست و افزود: نیروهای مردمی بدون دریافت هیچ وجهی و به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند.

وی به سازماندهی 3600 نفر در قالب گروه طلایه داران در حوزه ادارات، اصناف و جامعه اشاره کرد و گفت: از این میزان برای 1500 نفر کارت و برگ ماموریت صادر شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه سیاست های نظام بر این است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر نظام مند باشد، افزود: فعالیت طلایه داران در شهرستان های جویبار، ساری، نکا، قائمشهر، فریدونکار و بابلسرنمود بیشتری داشته است.

وی از راه اندازی هیات های اندیشه ورز، کارگاه های مهارت افزایی ، آموزش تربیت مربی و مقاله نویسی با رویکرد امر به معروف از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد و گفت: با توجه به عدم اقبال عمومی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدامات پژوهشی شروع و با بررسی در شورای هماهنگی استان در کشور اجرایی می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار