در طرح ملی همای رحمت؛

توزیع بالغ بر 6 هزار سبد غذایی میان نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از توزیع 6 هزار و700 سبد غذایی میان اقشار محروم و آسیب پذیر و گسترش 250 سفره مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع بالغ بر 6 هزار سبد غذایی میان نیازمندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اهداف اجرای برنامه ملی همای رحمت گفت: این برنامه در راستای اهداف و مأموریت های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر و کاهش محرومیت های اقشار نیازمند و آسیب پذیر و درقالب توزیع بسته های غذایی و کمک های غیر نقدی میان این اقشار اجرا می گردد.

وی با بیان اینکه این برنامه با حمایت و مشارکت  خیران و نیکوکاران اجرا می شود، بیان داشت: 250سفره‌ مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر استان با هدف اطعام و اکرام نیازمندان پهن و 6 هزار و 700 سبد غذایی نیز میان اقشار محروم و آسیب پذیر استان توزیع می شود.

خدادادی با اشاره به توزیع سبدهای غذایی در میان نیازمندان افزود: در مرحله نخست افراد نیازمند شناسایی می‌شوند و سپس سبدهای غذایی تهیه شده از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌ گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار یا خانواده‌های بی‌سرپرست، مادران باردار نیازمند، ایتام و خانواده‌های کم برخوردار حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده‌های زندانیان و محرومین جمعیت هدفی هستند که در طرح ملی همای رحمت به آن‌ها خدمات ارائه می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.